مردم سنگ تمام گذاشتند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غیور و شهیدپرور اصفهان به رغم مشکلات اقتصادی باز هم دوشادوش هم در صحنه حاضر شدند و برای نظام اسلامی و انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

حمیدرضا فولادگر در رابطه با حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایمنا گفت: خداوند را شاکریم که این شور و هیجان انقلابی هنوز هم در مردم اصفهان وجود دارد و باعث شد تا جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مبارکی برگزار شود.

وی افزود: حضور اقشار مختلف در این مراسم نشان دهنده جذابیت انقلاب برای همه سنین و اقشار است و سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی نیز با حضور در این مراسم باشکوه نشان دادند که انقلاب اسلامی تنها مخصوص یک سلیقه و حزب نیست، بلکه بسیاری از احزاب و سلایق در آن رشد و تعالی پیدا می کنند.

نارضایتی‌های مردم باعث حضور نیافتن آنها نشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نارضایتی‌ها و گلایه‌های مردم باعث حضور نیافتن آنها در این مراسم انقلابی نشد و همین باعث می شود تا کار مسئولان سخت تر شود و بیشتر برای جلب رضایت مردم تلاش کنند.

فولادگر ادامه داد: علت اصلی حضور ملت ایران در این راهپیمایی این است که کشور، انقلاب و نظام اسلامی را از آن خودشان می دانند و در راه حفظ نظام فداکاری های زیادی می کنند و مردم اصفهان با حضور در این مراسم به دشمنان داخلی و خارجی پیام دادند که دست از نظام و انقلاب اسلامی بر نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه حضور همه اقشار در این راهپیمایی لبیکی به شهدا و امام راحل است تصریح کرد: نظام و انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست و مردم این مدیون بودن را به خوبی درک می کنند و هر ساله با حضور خود اثبات می کنند که حاضرند مثل شهدا در راه دفاع از نظام اسلامی جان خود را فدا کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: پیام مردم اصفهان در این راهپیمایی به مسئولین این بود که ما در صحنه ایم و از انقلاب دفاع می کنیم پس شما مسئولان نیز تمام توان خود را در جهت بهبود وضع معیشتی مردم و خدمت به ملت غیور بکار بگیرید.

کد خبر 367369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.