حضور مردم در میدان نقش جهان اصفهان بی‌سابقه بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم امسال با بصیرت بیشتر، انگیزه فزون‌تر و اقتدار محکم و بالاتری به میدان آمدند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، در رابطه با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایمنا گفت: حضور پرشور مردم در این مراسم و تجدید میثاقشان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر کشور واضح و مبرهن است و با نگاهی به تصاویر ثبت شده از سوی رسانه ها در این روز اهمیت این حضور را درک خواهیم کرد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: حضور این جمعیت پر شور و انقلابی در حداقل سه دهه اخیر در میدان امام(ره) اصفهان بی سابقه بوده است و تا کنون چنین جمعیت عظیمی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیامده بود، همه استان ها و شهرهای کشور هم در این حضور حداکثری مردم برای راهپیمایی وجه تشابهی بارز با اصفهان دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: این حضور پرشور و انقلابی مردم که نشان دهنده پشتیبانی آنها از ولایت فقیه است، نه تنها دل رهبر گرانقدر ایران اسلامی را شاد می کند، بلکه امام زمان (عج) را شاد می کند و انشالله این حضور همگانی تا سال‌های سال پایدار باشد.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه پیام این حضور همگانی مردم به دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی و مقاومت جاودانه مردم ایران است، ادامه داد: مردم به ملت های جهان نشان دادند که از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی تا زمان ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) دفاع می کنند و حتی در این راه از جان خود می‌گذرند.

وی اضافه کرد: وظیفه ای که در نظام اسلامی برای مردم مسلمان در نظر گرفته شده است، مرتبا از سوی ملت ما انجام می شود، اما این مسئولان هستند که باید وظیفه سنگین‌تر خود را به خوبی انجام دهند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت پیشرفت کشور و خدمت به مردم بکنند.

کد خبر 367362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.