محمد عبدالله: بازی سختی پیش‌رو داریم

سرمربی تیم فوتبال الکویت گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  محمد عبدالله در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم؛ می‌دانیم تیم ذوب آهن بازیکنان بومی و خارجی خوبی دارد؛ بازی نخست در لیگ قهرمانان است.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را بازی پیش‌رو می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الکویت در خصوص شرایط بازیکن مصدوم تیمش گفت: خوشبختانه همه بازیکنانم برای دیدار فردا مقابل ذوب آهن آماده هستندو همه بازیکنانم را در این دیدار در اختیار دارم.

عبدالله افزود: تا الان متأسفانه حضور در لیگ قهرمانان را تجربه نکرده‌ایم اما در AFC کاپ، سه دوره قهرمانی داریم. سه دوره محرومیت داشتیم.

وی در خصوص شرایط تیمش خاطرنشان کرد: مقام اول لیگ کویت را داری؛ تاکنون ۱۴ بار قهرمان لیگ کویت شده‌ایم، در فصل گذشته، از پهار بازیف همه را با موفقیت پشت‌سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال الکویت در مورد پیش‌بینی‌اش از کسب موفقیت در دیدار فردا مقابل ذوب آهن اصفهان، افزود: موفقیت در بازی فردا، پنجاه، پنجاه است.

عبدالله در مورد سردی هوای اصفهان و تأثیر آن بر عملکرد بازیکنان، افزود: هوای سرد بهانه خوبی نیست؛ همه بازیکنان در هوای کمتر از ۱۰ درجههم بازی کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر در دیدار فردا مقابل ذوب آهن عقب بیفتند آیا مثل بازی مقابل الوحدات اردن می‌توانند برگردند، اظهار کرد: در بازی فوتبال هر سناریویی قابل اتفاق است؛ در بازی گذشته در ۲۰ دقیقه نخست، تمرکز نداشتیم و بعد از آن به بازی برگشتیم. هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

کد خبر 367358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.