چهلمین حماسه مردمی در ۲۲ بهمن ماه سمیرم

سمیرم-در طلیعه چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران و همزمان با یوم‌الله دهه فجر راهپیمایی باشکوه ملت شهید پرور سمیرم در زیر بارش شدید برف انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه ۹۶ و چهلمین سالروز پیروزی حق بر باطل با وجود تبلیغات فراوان و ضد انقلابی دشمنان ایران زمین و زیر بارش شدید نعمت الهی مردم شهرستان سمیرم با مشت هایی گره کرده پا به خیابان ها گذاشتند و فریاد مرگ بر استکبار سر دادند.

در سالروز ۴۰ سالگی و ثمر دهی انقلاب اسلامی ایران برخلاف گزافه گویی های غربی ها و سنگ اندازی های آن‌ها مردم همیشه در صحنه و انقلابی سمیرم با سرلوحه قرار دادن فرمان ولی و مقتدای خود، حضرت امام خامنه ای در میعادگاه یوم الله ۲۲بهمن حضور یافته و به رسم دلدادگی و ارادت، با قلب‌هایی زهرایی خود بار دیگر حماسه‌ساز شدند و به فرموده رهبری راهپیمایی دشمن‌شکن و پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردند تا بار دیگر جبهه اغواگر استکباری و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را مأیوس‌تر کنند.

مردم سمیرم در حالی به خیابان های شهر آمده بودند که بارش شدید برف و سوز و سرمای هوای امروز اگر لیبک یا خامنه ای را با خود نداشت هرگز چنین منسجم نمی کرد مردم را برای حضور در خیابان های شهر آمدند و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشتی محکم تر از گذشته بر دهان دشمنان این مرز و بوم بزنند و به آن ها بفهمانند که اگر سرما و گرما، برف و بارن و کولاک و هزاران مشکل داخلی دیگر هم در کشورشان وجود داشته باشد هرگز به کسی اجازه نخواهند داد که در امور ملی و مذهبیشان دخالتی بکند.

امروز مردم سمیرم خون شهدای شهرشان را باری دیگر به آسمان ها رساندند و با حضور خود به همگان فهماندند که اگر شهدا رفتند و خون خود را در راه آزادی و آزادگی سرزمینشان دادند عاشقان جان بر کفی از نسل انقلاب در کشور حضور دارند که پرچم سرخ شهادت را بالا نگهدارند و نگذارند بیگانگان نگاهی ناپاک به کشورشان بکنند.

امسال برخلاف یاوه گویی و خیال بافی یاوه‌سرایان غربی مردم سمیرم به ویژه انقلابیون نسل چهارم و سوم با گام های استوار خود در خیابان ها و پیاده رو های شهر در زیر بارش باران و برف آمده بودند تا به دشمنان بگویند اگر ما صحنه جنگ تحمیلی را ندیده ایم اما مزه شیرین امنیتی را که در کشورمان داریم به خوبی احساس کرده ایم.

 حضور کودکان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و بادکنک‌های رنگی تماشایی جلوه خاصی به مراسم داده بود.

عکاسان و فیلمبردان نیز با دوربین‌های خود آمده بودند تا صحنه‌ها و جلوه‌های ویژه و جالب را ثبت کنند و نشان دهند که مردم با چه وسعت گسترده‌ای چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند تا این صحنه‌های ملی و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

هرچند مردم از عملکرد مسئولان و دولتمردان و وضعیت اقتصادی کشور گلایه داشتند اما اعلام کردند که مشکلات اقتصادی و معیشتی ذره‌ای نمی‌تواند آنها را از آرمان‌های انقلاب و اسلام جدا کند و حضورشان در صحنه برای پشتیبانی از ولایت و تنومند کردن درخت انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب است.

کد خبر 367354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.