شعارهای ما در دو دهه آینده به وقوع می پیوندد

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نیروی ایمان و استقامت عاشورایی و علوی این امت کاخ سفید را ویران خواهد کرد وشعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ما در دو دهه آینده به وقوع می پیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا حجت‌الاسلام علی حاجی صادقی  پیش از ظهر امروز در جمع باشکوه راهپیمایان اصفهانی ۲۲ بهمن با اشاره به آیات قران کریم گفت: شاکر خداوند هستیم به خاطر اینکه نعمت هدایت شامل حال مردم ایران شد؛ امتی که تاریخ شهادت می‌دهد در همه حوزه ها هدایت شده است.

وی افزود: همان ملتی هستیم که چهل سال است نظام ولایی برپا کرده‌ایم و این نظام ولایی و چهل سالگی اش بر ملت ایران مبارک باد. ملت ایران همواره نشان داده است که از مال می‌گذرد، از جان می‌گذرد، اما از دین خود نمی گذرد و در تمام این سال‌ها هوشیار بوده است. امت ما نشان داد به معنای واقعی عاشورایی است و می تواند در برابر همه سختی‌ها بایستد.

رمز ماندگاری انقلاب در این چهل سال «وحدت» بوده است

حاجی صادقی تأکید کرد: رمز ماندگاری انقلاب در این چهل سال «وحدت» بوده است و انقلاب ما نه تنها ماندگار شده است، بلکه پیشرفت کرده است و از عمر استکبار جهانی کاسته است. در این سالها دو عامل انقلاب را در برابر همه حوادث حفظ کرده است؛ نخستین آن ولایت است؛ مادامی که با ولایت هستیم استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود: عامل دوم و امت قدرشناس نعمت ولایت و رهبری هستند؛ این امت همه گونه استقامت دارد، بر اساس قرآن حرکت می‌کند و استقامت فکری و بصیرتی از مهم ترین ویژگی های امت است. این ملت دست از انقلاب برنمی‌دارد و ناملایمات و مشکلات را تحمل می کند و این امت که هم بصیرت و مقاومت می کند، هیچ گاه شکست نمی خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: نیروی ایمان و استقامت عاشورایی و علوی این امت کاخ سفید را ویران خواهد کرد وشعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ما در دو دهه آینده به وقوع می پیوندد. انقلاب ما اگر در دنیا تاثیر گزار نبود، این همه دشمن نداشت و دشمنی جز جبهه استکبار ندارد که رهبر ما آن جبهه را ددمنشانه خوانده است و رژیم صهیونیستی، عربستان و منافقان در این جبهه شرکت دارند.

حرکت امروز مردم سه پیام دارد

حاجی صادقی افزود: پیام ما این است که باید همچون جبهه ای مستحکم در برابر استکبار بایستیم و چون انقلاب ما زنده است، پاسدار و حافظ می خواهد؛ این رسالت بزرگ بر دوش ملت ولایتمدار ایران است و محور وحدت ما ولایت و رهبری است. رهبر ما وعده داد که امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با همیشه فرق می کند و امروز فریاد «نه گفتن» مردم به آمریکا از همه چهل سال گذشته قوی تربوده است.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد: حرکت امروز مردم سه پیام دارد؛ یک پیام این راهپیمایی بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است. پیام دوم آن به مسئولان و کارگزاران در همه بخش ها است که قدردان مردم باشند و خدمت به مردم را نعمت بدانند، مسئولان باید به نوکری مردم افتخار کنند.

وی افزود: با ولایت محوری این امت گردنه‌های سختی را گذراند و به لطف الهی از  پس فشارهای کنونی هم بر می آید، نیروی امت نیروی جهادی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: پیام آخر که از اصفهان به جهان می رود، ندای فعالیت های انقلابی مردم اصفهان است که باعث شده اصفهان به الگویی از یک شهر انقلابی تبدیل شود. چهل سال است که مردم به مناسبت های مختلف به این مکان یعنی میدان امام می آیند و آن را مقدس و متبرک می کنند.

کد خبر 367333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.