انقلاب اسلامی توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

تیران-بخشدار مرکزی تیران و کرون گفت: انقلاب اسلامی توطئه دشمنان را برای تجاوز به حقوق مردم و سلب آزادی و استقلال ملت‌ها نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، محمد محمدی در جشن روستایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای نظام در ۴۰ سال گذشته اظهارکرد: انقلاب اسلامی برای کشور ایران و جوامع بین المللی اثرات و دستاوردهایی داشته که گسترش آن در منطقه همواره موجب نارضایتی دشمنان شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی توطئه دشمنان را برای تجاوز به حقوق مردم و سلب آزادی و استقلال ملت‌ها نقش بر آب کرد و بیداری اسلامی در جهان ایجاد کرده که دنیا به دنبال تحول و استقلال است که الگوی آن‌ها نیز ملت ایران هستند.

بخشدار مرکزی تیران و کرون مدیریت جنگ هشت ساله را از دیگر دستاوردهای نظام دانست و عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس کشور ایران با بسیاری از کشورهای جهان که حامی صدام بودند جنگید و از خاک کشور حراست کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این سال‌ها علیه نظام توطئه و جنگ به راه انداخته است، تصریح‌کرد: جنگ نظامی یکی از این جنگ‌ها بود که هر مقطع سال یک مدل جنگ را تجربه کردیم و همواره در برابر دشمنان ایستادگی کردیم و دشمنی‌ها آن ها را نقش بر آب ساخته‌ایم.

محمدی ادامه‌ داد: جنگ نرم و اقتصادی دشمن با ظرفیت‌های داخلی مانند جنگ نظامی مبارزه شده و همواره با رویکرد داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور برای خروج از چالش‌ها و مشکلات استفاده برده شده که این مدیریت به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه امید انجام شد.

وی اضافه کرد: شرایط سخت بر کشور با مدیریت نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد و مردم در گذر از این مشکلات همواره با مسوولان همراه بوده و حضور آن‌ها در صحنه های مختلف انقلاب اقتدار ملی را رقم زده است.

کد خبر 367321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.