پروژه‌های خدمات روستایی تیران‌وکرون افتتاح شد

تیران-همزمان با دهه فجر پروژه‌های خدماتی دهیاری‌های تیران‌وکرون با هزینه افزون بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، مجید حججی فرماندار تیران‌وکرون در آیین افتتاحیه پروژه‌های روستایی بخش مرکزی و بخش کرون این شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌های در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستاها انجام شده که هزینه‌های آن‌ها از منابع محلی و بودجه‌های حمایتی دولت تامین شده است.

وی افزود: منابع مالی دولت برای اجرای تمامی پروژه و نیازهای کشور محدود بوده و برای انجام فعالیت عمرانی و خدماتی انجام فعالیت‌های مشارکتی و بهره‌گیری از ظرفیت مدیریت شهری و روستایی نیاز است که این موضوع به سرعت اجرای پروژه و رفع نیازهای مردم کمک می‌کند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی و اعتبارات محلی برای اجرای فعالیت‌های اشتغال‌زایی و خدمات‌رسانی، تصریح‌کرد: بیش از نیمی از پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان به صورت مشارکتی انجام شده که این موضوع سرعت اجرای کار را افزایش داده‌است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای انجام فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان‌کرد: بسترسازی برای مشارکت سرمایه‌گذاران باید فراهم شود که تسهیل قوانین از اهمیت خاصی برای این موضوع برخوردار است.

حججی با اشاره به پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها، گفت: دولت اعتبار خوبی به پروژه‌ها و طرح‌های روستاها اختصاص می‌دهد که منجر به رونق در این مناطق شده و روند افزایشی اعتبارات نسبت به گذشته داشته است.

فرماندار تیران‌وکرون تامین درآمد پایدار برای دهیاری و شهرداری‌ها مهم عنوان کرد و گفت: وجود درآمد پایدار برای پیشرفت فعالیت‌ها موثر و چالش منابع مالی را کاهش می‌دهد.

پروژه‌های عمرانی مورد بهره‌برداری شامل خانه عالم، معدن شن و ماسه شرکت تعاونی دهیاری‌های مجتمع ورزشی و زمین فوتبال ساحلی، مجتمع تجاری، ، خانه عالم روستای کُرد سفلی و کارگاه صنایع دستی بود.

کد خبر 367300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.