حضورمردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وفاداری به انقلاب است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که مردم نسبت به نظام خود دلسرد نشده اند و طرفدار نظام هستند

‌حجت الاسلام روح الله امینی در حاشیه برگزاری راهپیمایی با شکوه و گسترده  ۲۲ بهمن  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت زیادتری برخوردار است چراکه دشمن برای خود نقشه کشیده بود که اجازه نخواهد داد مردم این سالگرد پیروزی را جشن بگیرند و در راهپیمایی حضور یابند.

امام جمعه نطنز گفت: زمانی‌که می‌بینیم دشمن از چندین ماه گذشته برای حضور نیافتن مردم در راهپیمایی برنامه‌ریزی کرده  نشان می‌دهد که این راهپیمایی چقدر مهم و با اهمیت است.

امینی با بیان اینکه مردم به رغم مشکلاتی که دشمن برای آنها ایجاد کرده در این راهپیمایی حضور خواهند یافت، اظهار کرد: مردم ایران، انقلاب، دین و ارزش‌های دینی و نظام خود را کنار نخواهند گذاشت و همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد: مردم از روی بصیرت و تنفر خاصی که دشمنان دارند در این راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که مردم نسبت به نظام خود دلسرد نشده اند و طرفدار نظام هستند.

وی تاکید کرد:حضور گسترده مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توطئه‌های شوم و پلید استکبار جهانی را نقش بر آب می کند.

امینی افزود: بدون ‌شک اتحاد و وحدت ملت ایران، دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

کد خبر 367294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.