حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از حضور و خودنمایی ملت ایران است

نطنز- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از حضور و خودنمایی ملت ایران است که نتایج حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی را بعد از مدت کوتاهی در سراسر دنیا شاهد خواهیم بود.

مرتضی صفاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و جشن ۴۰ سالگی آن یک انقلاب جهانی بود و آثار و برکات آن را  بلافاصله در داخل کشور و در دنیا و همچنین ساختارهای بین المللی شاهد بودیم.

رییس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ سبب سقوط نظام دوقطبی و تشکل های امنیتی مثل پیمان ورشو و ناتو شد و پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب حرکت بیداری اسلامی در سایر کشورهای منطقه بود که به سرعت و جهش قابل ملاحظه ای پیش رفت.

وی تصریح کرد: استکبار و سرکردگان آن از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی از ابتدای انقلاب تلاش کردند تا جلوی حرکت مردم و انقلاب را بگیرند و در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند.

صفاری نطنزی تاکید کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار به صورت سلسله وار بهانه ای قرار دادند تا ملت ایران را تحت فشار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز  در ادامه این دشمنی ها، سران آمریکا تلاش می کنند تا ملت از خواسته ها و آرمان های نظام و انقلاب و امام و رهبری دست بکشند که این خیال واهی است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما در ۴۰ سالگی انقلاب با حرکت های همه جانبه دشمنان علیه انقلاب اسلامی مواجه هستیم و باید مردم به صورت یکپارچه در صحنه حضور داشته باشند.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایشی از حضور و خودنمایی ملت ایران دانست و تأکید کرد: نتایج حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را در سراسر دنیا خواهیم دید.

کد خبر 367291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.