ویژگی‌های رنگ سال ۲۰۱۹ را بشناسید

صورتی مرجانی، یکی از رنگ‌های گرم و پرانرژی است که برای سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است و نقش مهمی در تقویت حافظه و خلاقیت افراد دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موسسه جهانی پنتون که به عنوان تعیین کننده رنگ سال در جهان شهرت دارد، این بار رنگ صورتی مرجانی (Coral) را برای سال ۲۰۱۹ میلادی در نظر گرفت. جالب است بدانید که این رنگ گرم نماد انرژی، پویایی، شور و شوق و هیجان است و سایه رنگ سرخ یا صورتی از رنگ نارنجی است که از نام جانوری دریایی به نام مرجان گرفته شده است. صورتی مرجانی دارای طیف‌های متنوعی شامل مرجانی روشن، گلبهی، صورتی مرجانی و مرجانی تیره است و در طراحی لباس، دکوراسیون و روانشناسی به عنوان ملیح‌ترین رنگ جهان شناخته شده است.

با ما همراه شوید تا شما را با ویژگی‌های دوستداران رنگ سال جدید و تاثیر آن بر سلامت بدن افراد آشنا کنیم:

تاثیر رنگ مرجانی بر بدن افراد

رنگ مرجانی اشتها و انرژی بدن افراد را افزایش می‌دهد، باعث تقویت حافظه و خلاقیت آن‌ها می‌شود و نقش مهمی در کاهش ابتلا به زوال عقل دارد. همچنین بررسی‌های محققان نشان می‌دهد که صورتی مرجانی باعث آرامش اعصاب می‌شود و استرس، خشم و عصبانیت آن‌ها را از بین می‌برد. از دیگر ویژگی‌های رنگ صورتی مرجانی این است که نماد خوش بینی است و خوشحالی و شادمانی افراد را به همراه دارد.

ویژگی دوستداران  رنگ صورتی مرجانی

صورتی مرجانی رنگی است که باعث زنده شدن حس بازیگوشی کودکانه و شور و شوق در افراد می‌شود. علاقه مندان به این رنگ، اغلب افرادی بسیار احساساتی و عاطفی هستند و احساسات خود را به راحتی بروز می‌دهند. این افراد دوستان زیادی دارند و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین دوستداران صورتی مرجانی، بسیار پرانرژی، بازیگوش، خوش بین و مثبت اندیش هستند و همیشه جنبه مثبت امور را در نظر می‌گیرند.

حقایقی در مورد رنگ سال ۹۸

جالب است بدانید که رنگ مرجانی، به عنوان یکی از رنگ‌های پرطرفدار جهان  برای طراحی اتاق خواب دختران، طراحی دکوراسیون داخلی، آشپزخانه و دفتر کار شناخته شده است. همچنین صورتی مرجانی یکی از رنگ‌هایی است که در دنیای مد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با رنگ‌های سفید، آبی و زرد به خوبی هماهنگ می‌شود. گل‌های مرجانی رنگ که در طبیعت موجود هستند شامل گل صد تومانی، گل رز، گل کوکب،  گل ادریسی، گل میمون و گل ارکیده است و از میوه‌های مرجانی رنگ می‌توان به هندوانه، هلو و گیلاس اشاره کرد.

کد خبر 367281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.