۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
آسمان شهر نورافشان می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از نورافشانی آسمان شهر در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان در شب ۲۲ بهمن و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.    

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۱ بهمن ماه همزمان با طنین ندای الله اکبر در سراسر کشور نورافشانی بر فراز ساختمان شهرداری مرکزی و ساختمان های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرا شده و آسمان اصفهان را غرق نور می کند.  همچنین این نور افشانی در همین ساعت در منطقه نمونه گردشگری صفه نیز برنامه ریزی شده است.  

وی با بیان اینکه خط یک قطار شهری اصفهان در روز ۲۲ بهمن ماه و بر اساس دستور شهردار اصفهان به صورت رایگان به راهپیمایان عزیز خدمت رسانی می کند، افزود: اولین نمایشگاه عکس پرچم شامل ۴۰ عکس از مجموعه عکس هایی با محوریت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایستگاه مترو میدان امام حسین(ع) برپا است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از راهپیمایانی که در روز ۲۲ بهمن از مترو استفاده می کنند، برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط شهرداری اصفهان برنامه ریزی شد؛ این ویژه برنامه ها به همت مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان از آغازین روزهای دهه فجر برپا شده و تعدادی از این برنامه ها تا سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

کد خبر 367275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.