۸۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان آماده خدمت‌رسانی به راهپیمایان است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: همه ناوگان اتوبوسرانی از جمله ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که روزانه در سطح شهر فعالیت دارند فردا ۲۲ بهمن به راهپیمایان خدمت‌رسانی می‌کنند.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از محل مساجد و پایگاه های بسیج به صورت دربست راهپیمایان را به میدان امام حسین منتقل می کند.

وی با اشاره به خدمات رسانی خطوط منتهی به مرکز شهر و مسیر راهپیمایی نیز گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیز به صورت غیر مستقیم راهپیمایان را از نقاط مختلف به مرکز شهر جابه جا می کند؛ خدمات این اتوبوس ها نیز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعداز ظهر رایگان است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: سایر خطوط اتوبوسرانی نیز فعالیت روزمره خود را دارند تا راهپیمایان بتوانند خود را به ورودی های میدان امام برسانند.

افتخاری گفت: در مسیر بازگشت نیز اتوبوس ها در میدان امام حسین(ع)، خیابان حافظ، خیابان باب الرحمه و ابتدای خیابان چهارباغ پایین مستقر بوده و راهپیمایان را به محل سکونت خود و پایگاه های مبدا جابه جا می کنند.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت اتوبوسرانی به وسیله این سازمان در نقاط مختلف شهر طی سه هفته گذشته گفت: این میز خدمت پذیرای انتقادات، پیشنهادات و درخواست های شهروندان بوده است و در روز ۲۲ بهمن ماه نیز  در حاشیه راهپیمایی پاسخگوی سئوالات و شنوای درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه همچنین از استقرار اتوبوس کتابخانه برای کودکان و مادران آنان خبر داد و گفت: این اتوبوس سیار در نزدیکی میز خدمت مستقر شده و خدمات فرهنگی به راهپیمایان ارائه می دهد.

کد خبر 367255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.