دستاوردهای ناوگان اتوبوسرانی اصفهان بر ایستگاه چهلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی، اقدامات اساسی و محوری در حوزه اتوبوسرانی شهر اصفهان انجام شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی سهم جابه جایی مسافر در طی ۳۰ سال گذشته گفت: تولید و خرید بیش از۲۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای شهر اصفهان و جابه جایی روزانه ۶۰۰ هزار مسافر از جمله دستاوردهای سازمانی اتوبوسرانی به عنوان یکی از مهم ترین حمل و نقل درون شهری اصفهان بوده است.

وی افزود: طی این مدت ۱۰ پایانه و دپو اتوبوس درون شهری ایجاد و به بهره برداری رسیده است همچنین بیشتر از ۶۰ خط جدید اتوبوس در مسیرهای مختلف شهر ایجاد و مورد استفاده شهروندان قرار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به افزایش سطح پوشش سرویس دهی ناوگان اتوبوسران اصفهان تصریح کرد: افزایش بیشتر از  ۱۰۰۰ کیلومتر خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر اصفهان، جانمایی و ایجاد بیشتر از ۱۰۰۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر و کارآفرینی برای بیشتر از دو هزار نیروی انسانی از دیگر دستاوردهای این سازمان پس از انقلاب اسلامی است.

افتخاری با تاکید بر ایجاد خطوط ویژه اتوبوسرانی در سطح شهر اصفهان افزود: طراحی و ایجاد خطوط بی آر تی یا اتوبوس های انبوه بر تندرو و دیگر خدمات ارائه شده این سازمان، موجب افزایش شاخص سطح پوشش خدمات اتوبوسرانی در بیشتر از ۹۰ درصد مناطق مختلف شهر اصفهان شده است.

کد خبر 367248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.