تمهیدات حوزه خدمات شهری برای روز ۲۲ بهمن

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با برگزاری مراسم ۲۲ بهمن ، نظافت لحظه به لحظه مسیر راهپیمایی انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا ، حسین امیری  در جمع مدیران ستادی حوزه خدمات شهری ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تشریح برنامه های این معاونت برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در میدان امام(ره) اصفهان اظهار کرد: آذین‌بندی و زیباسازی در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان ها و معابر منتهی به میدان امام(ره) و در مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت خدمات شهری از قبل راهیپمایی آغاز و تا ساعاتی بعد از برگزاری مراسم ادامه خواهد داشت گفت: از چند روز قبل شست‌وشو و نظافت مسیرهای راهپیمایی انجام شده و تمام موانع موجود و نازیبایی های مسیر راهپیمایی رفع شده است .

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در زمان برگزاری مراسم ۲۲ بهمن دستور کار، نظافت لحظه به لحظه و همزمان با راهپیمایی با شکوه مردم اصفهان است.

امیری  با بیان این که در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تمامی نیروهای خدماتی به همراه تجهیزات در مسیرهای راهپیمایی مستقر هستند گفت:  نیروی خدماتی در مناطق ۱،۳،۵،۶ و ۹ که شامل مسیر های هشت گانه راهپیمایی است مستقر شده اند و در حین برگزاری مراسم با شکوه ۲۲ بهمن به نظافت لحظه به لحظه می پردازند.

وی با اشاره به پیش بینی حضور چشمگیر مردم انقلابی و همیشه در صحنه اصفهان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۹۷ افزود: گستردگی حضور ، کار نظافت بعد از مراسم را سخت‌تر می‌کند، اما نیروهای خدماتی شهرداری اصفهان با تمام توان سعی دارند تا در کمترین زمان ممکن و در ساعاتی پس از پایان مراسم میدان امام‌(ره) و مسیر های راهپیمایی را نظافت و پاکسازی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: علاوه بر نیروهای خدماتی ، در این مراسم سازمان های خدمات موتوری و آتش نشانی با تجهیزات، امکانات و پرسنل خود در مسیر های راهپیمایی و میدان امام(ره) مستقر هستند تا در صورت نیاز به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

کد خبر 367247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.