تجلیل از ۴۳ برگزیده قرآنی در گلپایگان

گلپایگان- رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: همزمان با دهه فجر و ایام سوگواری یاس نبوی از ۴۳ برگزیده قرآن آموز و واقف سال در گلپایگان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی امروز(یکشنبه) در مراسم محفل انس با قرآن کریم شهرستان گلپایگان که به مناسبت دهه فجر و ایام سوگواری یاس نبوی برگزار شد، اظهار کرد: در این محفل انس قرآنی از ۴۳ برگزیده قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، دعا خوانی، اذان که در مسابقات مختلف شهرستان شرکت کرده بودند و حائز رتبه ممتاز شدند تقدیر به عمل آمد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با بیان این‌که در این برنامه محفل قرآنی از واقف برتر سال ۹۷ تجلیل شد، گفت: برنامه عطر قرآنی در فجر فاطمی با عناوین مختلف از جمله تواشیح مهد قرآن گوگد و قرائت قرآن قاریان "علی فروغی" و "مهدی علی بابایی" و اجرای برنامه حفظ توسط حافظان قرآنی "علی نجف" و "محمد رضا اکبریان" برگزار شد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی امانت و یادگار امام است و این امانت باید تا سپردن به صاحب اصلی آن امام زمان (عج اله) حفظ شود.

کد خبر 367242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.