۱۳۰۰ نفر از باغ گلها بازدید کردند

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها گفت: طی روزهای گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر از گردشگران داخلی و خارجی از این مجموعه تفریحی و آموزشی دیدن کردند.

سید محمد رقیب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد:  باغ گل‌ها یک جاذبه زیست محیطی به زیبایی‌های اصفهان اضافه کرده و مهمترین هدف مجموعه آرامش خاطر شهروندان است.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر میزان بازدید شهروندان از مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها افزایش یافته است افزود: فردا-دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷- باغ گلها تعطیل نیست و آماده بازدید علاقمندان است.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها اعلام کرد: باغ گلها همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۲۱ شامگاه آماده بازدید عموم شهروندان و گردشگران است.

وی با بیان اینکه در این مجموعه تنوع بالای یک هزار گونه گیاهی در مساحتی نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع وجود دارد افزود: این باغ یک باغ گیاه‌شناسی محسوب می‌شود و مانند مجموعه‌ای آموزشی و تحقیقاتی نیز به شمار می رود از این رو کلاس‌های آموزش شهروندی برای آموزش در زمینه کاشت گل و گیاه، بازدید و دوره‌های کارآموزی دانشجویان برگزار می‌شود.

رقیب اظهار کرد: مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گل‌ها در سال ۷۵ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع از سوی شهرداری اصفهان احداث شد،  این مجموعه منحصر به فرد در کشور باتوجه به اقلیم نیمه بیابانی اصفهان کم نظیر است.

وی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۶۷۲۰۵۹ تماس بگیرند.

کد خبر 367238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.