آخرین نوبت وام ضروری از مرحله اول اسفندماه پرداخت می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ششمین و آخرین نوبت پرداخت وام ضروری پنج میلیون تومانی مرحله اول اسفندماه پرداخت می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از درگاه صندوق بازنشستگی کشوری خبری جمشید تقی زاده اظهار کرد: نوبت پنجم وام ضروری برای ۳۳ هزار نفر از بازنشستگان ثبت نام کننده و واجد شرایط مرحله اول پرداخت شده و نوبت ششم و پایانی این مرحله اسفندماه پرداخت می شود.

به گفته وی، ۳۵ هزار نفر باقیمانده در این نوبت وام خود را دریافت خواهند کرد که به این ترتیب ۲۰۰ هزار نفر در مرحله اول وام دریافت کرده‌اند. در مرحله دوم پرداخت وام که ثبت نام اینترنتی آن از اول تا پایان بهمن ماه انجام می شود، ۲۰۰ هزار نفر باقیمانده وام خود را از فروردین تا شهریور ۱۳۹۸ در قالب نوبت بندی و براساس اولویت دریافت می کنند.

تقی زاده همچنین درباره بیمه درمان بازنشستگان گفت: علاوه بر پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، در قرارداد بیمه تکمیلی امسال حمایت ویژه از بیماران خاص و همچنین مُعسر در دستور کار قرار دارد.

وی اظهارکرد: تمام تلاش صندوق بازنشستگی اجرای عدالت اجتماعی در حوزه بازنشستگی است که از جمله آرمان های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی است.

کد خبر 367192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریده اردشیری IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    0 0
    سوال اول چرا به بازنشستگان آموزش و پرورش همانند دیگر ارگانها وام مسکن طولانی مدت با کارمزد 4 درصد و یا کمتر از آن نمی دهید این خرده وامها دردی دوا نخواهد کرد سوال دوم در مورد هزینه کمک سفر، شاید تا بحال تعدادی از بازنشستگان از سه نوبت خود استفاده کرده باشند و عده ای دیگر بعلت زندگی در منطقه محروم و دو برابر شدن هزینه ها قادر به حضو در استان برای سفر جهت ثبت نام نبوده بهتر است جهت کمک، هزینه سفر خانوادگی نقدا پرداخت شود چون سفر با خانواده بهتر و بیشتر تأثیر روحی دارد،متشکرم