۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
گاهی سکوت آخرین سنگر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل برخی موارد، در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت سکوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان که قرار بود از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز -شنبه ۲۰ بهمن ماه- در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مقابل خبرنگاران حاضر شود، طبق ساعت مقرر در این نشست حاضر شد اما سکوت کرد و حرفی نزد.

سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در این نشست اظهار کرد: با هماهنگی که با مدیر رسانه‌ای سپیدرود داشتیم، ساعت ۱۴ را برای کنفرانش امروز هماهنگ کرده بودیم و قرار بود علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ساعت ۱۴ در نشست حاضر شود اما به کنفرانس نرسید.

در ادامه قلیچ‌خانی بیانیه‌ای خواند که متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

با سلام

حاضر شدن آقای قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی سپاهان و سپیدرود صرفاً جهت احترام به خبرنگاران و تمکین از دستورات سازمان لیگ است.

با سکوت نارضایتی خود را ادامه می‌دهیم؛ تا زمانی که کمیته داوران و انضباطی روش‌های تبعیض‌آمیز خود را ادامه دهند، ترجیح می‌دهیم با سکوت نارضایتی خود را اعلام کنیم به همین دلیل برای ابراز نگرانی از شرایط فعلی و همچنین تبعات بازی مقابل پرسپولیس، با داوری آقای فغانی که به ناحق منجر به محرومیت دو جلسه‌ای کی‌روش، بهترین گلزن، قلعه‌نویی، سرمربی تیم و همچنین محرومیت هواداران سپاهان در بازی شد، سکوت می‌کنیم و با احترام به خبرنگاران، این نشست را ترک می‌کنیم.

گاهی سکوت آخرین سنگر است.

کد خبر 367191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.