فعالیت۳۰ اکیپ رفع تخلفات شهری برای هدایت مسافران/ چادر زدن در شهر ممنوع

مسئول کمیته انتظامی و قضایی ستاد تسهیلات خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در این ایام که حجم ورود مسافران و گردشگران به شهر اصفهان تا حد زیادی افزایش یافته است، تعداد ۳۰ اکیپ رفع تخلفات شهری در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان فعال هستند تا مسافران را به سمت مکان‌های قابل استقرار هدایت کنند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مسافران دو روز قبل از تعطیلات بهمن‌ماه جاری وارد شهر اصفهان شده بودند و به همین دلیل برنامه ریزی‌های لازم از چند روز قبل انجام و در هر منطقه یک اکیپ ثابت و یک اکیپ گشت در نظر گرفته شد.

وی افزود: حدود ۳۰ اکیپ برای راهنمایی مسافران به مکان هایی که امکان اقامت وجود دارد فعالیت می‌کنند، حتی گاهی مسافران در کنار بزرگراه‌ها دچار سردرگمی برای یافتن مسیر مورد نظرشان می‌شوند که این اکیپ‌ها راهنمایی لازم را انجام می‌دهند.

مسئول کمیته انتظامی و قضایی ستاد تسهیلات خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همچون سال‌های گذشته نصب چادر در پارک های حاشیه زاینده رود و سایر پارک‌های شهر ممنوع است، گفت: اکیپ های ستاد انتظامی و قضایی در صورت مشاهده نصب چادر توسط مسافران، با نهایت تکریم تذکرات لازم را به مسافران داده و آنها را برای استقرار و استراحت به مکان های مجاز هدایت می‌کنند.

وی اظهارکرد: طی این دو روز بیشترین موارد نصب چادر در پارک‌های حاشیه رودخانه و «پارک مادر» رو به روی بیمارستان غرضی مشاهده شده که در حین نصب، تذکرات لازم انجام و از نصب آن ممانعت به عمل آمده است چرا که این اقدام از نظر ایمنی و امنیتی به صلاح مسافران نیست.

محمدحسینی با بیان اینکه بیشترین فعالیت اکیپ‌های رفع تخلفات شهری در مناطق مرکزی شهر از جمله چهار، یک، سه، پنج، شش و ناژوان بوده است، افزود: این اکیپ‌ها راهنمایی لازم را برای رفتن به محل های در نظر گرفته شده از جمله ورزشگاه‌های کاوه و ولایت برای اقامت به مسافران داده و حتی در مسافتی با مسافران همراه می شدند تا از مسیر منحرف نشوند.

وی تاکید کرد: سیاست ما ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها و سطح شهر است زیرا نصب چادر مخاطرات زیادی از نظر ایمنی و امنیتی به همراه دارد.

کد خبر 367179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.