افزایش چشمگیر ورود مسافر به شهر اصفهان/ اسکان سرریز مسافران در ۲ ورزشگاه

مسئول کمیته اسکان و اصناف خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به حجم بالای ورود مسافران به شهر اصفهان و تکمیل ظرفیت تمام هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر، مسافران برای اسکان به دو ورزشگاه مجهز هدایت شدند.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این روزها با توجه به بازگشایی زاینده رود، حجم ورود مسافران و گردشگران به شهر اصفهان افزایش چشمگیری یافته به طوری که ظرفیت هتل ها و مهمانپذیرهای شهر تکمیل شده است.

وی افزود: سایر ظرفیت‌های موجود از جمله منازلی که توسط «خانه مسافر» اجاره داده می‌شود نیز تکمیل شده است، از این رو برای اسکان مسافران، ورزشگاه «ولایت سپاهانشهر» و یک ورزشگاه متعلق به آتش‌نشانی واقع در خیابان کاوه را برای اسکان مسافران در نظر گرفتیم.

مسئول کمیته اسکان و اصناف و مشاور ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم از جمله ایمنی و امنیت در دو ورزشگاه ولایت و کاوه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: به منظور کنترل مباحث امنیتی این دو محل با کمیته نظامی و قضایی وکلانتری محله‌ها هماهنگی لازم انجام شده و اکیپ آتش‌نشانی نیز در این مکان ها مستقر شده است.

وی ادامه داد: ورزشگاه‌های ولایت و کاوه از نظر گرمایش و سرویس بهداشتی مجهز هستند به طوری که در ایام نوروز نیز برای استقرار مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرادی گفت: به تمام افرادی که با گردشگران در ارتباط هستند همچنین به جامعه هتل داران اعلام شد تا در سایت خود با توجه به تکمیل ظرفیت هتل‌ها، مکان‌های در نظر گرفته شده را اطلاع رسانی کنند تا مسافران در صورت تمایل مراجعه کنند.

کد خبر 367177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.