داور سوت های زیادی به ضرر ما زد

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: دروازبان تیم حریف باید کارت قرمز می گرفت اما نگرفت.

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی در مقابل تیم دهدشت اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم. تیم دهدشت تیم پر مهره‌ای است و در رده چهارم جدول قرار دارد. موفق شدیم که ۲ امتیاز این بازی را کسب کنیم. تیمی که دیر تشکیل شود همین است و در برخی از بازی هایی که نباید ببازد شکست می خورد.

وی افزود: امیدوارم برای سال آینده مسئولین باشگاه فکری کنند تا بتوانیم زودتر برای مسابقات آماده شویم و با آمادگی جسمانی بهتر، پرقدرت تر ظاهر شویم. تیم ذوب آهن در هندبال برای همه شناخته شده تر است. باید کاری کنیم جایگاه همیشگی مان را در هندبال به دست آوریم. امیدوارم سال آینده این اتفاق رخ دهد و جایگاه بهتری در این رقابت ها داشته باشیم.

سر مربی تیم هندبال ذوب آهن در خصوص باخت هایی که در لیگ برتر داشتند، تصریح کرد: تمام بازی هایی که در لیگ نتیجه را واگذار کردیم، به دلیل تجربه کم بازیکنان ما یا عدم آمادگی جسمانی بود. اکنون تیم ذوب آهن به مرحله ای رسیده که می توان گفت از چهار تیم برتر است. به دلیل امتیاز هایی که در دور رفت از دست دادیم کار زیادی از دستمان بر نمی آید.

صادقی در خصوص داوری در این بازی گفت: داور در این بازی اشتباهاتی داشت. برای مثال دروازبان تیم حریف باید کارت قرمز می گرفت اما نگرفت. خیلی جاها داور به ضرر ما سوت زد، سعی کردم تنش را در تیمم کم کنم تا بازیکنانم بتوانند در آرامش بازی کنند. این امر محقق شد و موفق شدیم در نیمه دوم بهتر بازی کنیم.

کد خبر 367156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.