از ارزش های کرمان چیزی کم نشد

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت:من به شخصه ازاول لیگ گفتم که یک سری از تیم ها شخصیت قهرمانی دارند و کرمان هم جزو این دسته بود، بابت بازی بسیار خوبشان به آن ها تبریک می گویم.

شهناز یاری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط بازی مقابل دختران کویر کرمان اظهار کرد: بازی فوق العاده حساس، پر برخورد، پر هیجان و فنی را از سوی هردو تیم شاهد بودیم. از بچه ها خواستیم که نیمه اول را با حداقل گل به پایان برسانند که توانستند با نتیجه۱-۰نیمه اول را تمام کنند و بازیکنانم آنچه را که می خواستیم در زمین به نمایش گذاشتند.
وی افزود: در نیمه دوم فشار تیم کرمان بیشتر شد و تیم مارا پرس می کردند به دلیل اینکه نیاز به گل داشتند و ما روی تمامی برنامه های آن ها در طول هفته کار کرده بودیم که خوشبختانه توانستیم سه گل دیگر بزنیم و حریف توانست یک گل بزند که نتیجه شد۴-۱ و بعد از آن هم برای جبران نتیجه در هفت دقیقه پایانی پاور پلی کردند که نتیجه ای نداشت چون ما روی این مدل از دفاع هم کارکرده بودیم و بچه ها کاملا با یکدیگر هماهنگ بودند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه این باخت چیزی از ارزش های تیم کرمان کم نکرد، تصریح کرد: من به شخصه ازاول لیگ گفتم که یک سری از تیم ها شخصیت قهرمانی دارند و کرمان هم جزو این دسته بود، بابت بازی بسیار خوبشان به آن ها تبریک می گویم.
یاری در خصوص داوری بازی تاکید کرد: هیچکدام از مربی ها به داوری اعتراضی نداشتند به خاطر اینکه داوران در همه صحنه ها حاضر بودند و اتفاقی نمی افتاد که از چشم داوران دور بماند.

کد خبر 367155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.