اقتداری با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد

در پایان مرحله فینال سومین دوره مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی اصفهان نشنال کلوز بانوان، فرشته اقتداری با غلبه بر حریف خود، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین دوره مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از –پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه- به مدت دو روز با حضور ۲۳ اسکواش‌باز از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کیش، گلستان، مرکزی، آذربایجان شرقی و فارس در آکادمی اسکواش شهیدنصر اصفهان برگزار شد.

در پایان روز نخست این رقابت‌ها آرزوسادات موسوی‌زاده، فرشته اقتداری، غزال شرف‌پور و ستایش پزشکی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند،

مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات از ساعت ۹ صبح امروز –جمعه ۱۹ بهمن ماه- برگزار شد؛ فرشته اقتداری و ستایش پزشکی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت اقتداری توانست با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهد و به فینال این رقابت‌ها راه یابد. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی، آرزو موسوی‌زاده و غزال شرف‌پور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شرف‌پور موفق شد با نتیجه سه بر یک بر حریف خود غلبه کند و به فینال مسابقات راه یابد.

مرحله فینال مسابقات با جدال غزاله شرف‌پور و فرشته اقتداری از ساعت ۱۳ آغاز شد که پس از یک رقابت نفس‌گیر، فرشته اقتداری موفق شد سه بر صفر حریف خود را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

گفتنی است فرشته اقتداری در دومین دوره مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان که سال گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد، عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و امسال نیز این عنوان را تکرار کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

جایزه شش میلیون تومانی این دوره از رقابت‌ها بین چهار نفر برتر تقسیم شد.

مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها پس از پایان مرحله فینال در آکادمی اسکواش شهیدنصر اصفهان برگزار شد، در این مراسم سیدهدا محمدی رییس هیئت اسکواش استان اصفهان، سیده زهرا سیدین نایب رییس هیئت اسکواش استان اصفهان و داور این دوره از رقابت‌ها، محمدصادق میرزا دبیر هیئت اسکواش استان اصفهان، سحر فولادوند سرپرست فنی این دوره از رقابت‌ها، بهاره کارآگاه ناظر فدراسیون اسکواش، زهره فلاحیان مسئول کمیته اجرایی این دوره از مسابقات، الهه مولادوست سرداور، غزاله قدومی‌زاده دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون اسکواش، فاطمه رحیمی، ندا ابوطالبی، نگار ابوطالبی، ندا طاهری به عنوان داوران این دوره از مسابقات، فرین میکاییلی مسئول کمیته بازاریابی هیئت اسکواش استان اصفهان، علی حقیقت کادر اجرایی مسابقات و نماینده چای لیره به عنوان حامی اصلی مالی این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند. همچنین مرکز زیبایی و تناسب اندام یکتا هم دیگر حامی مالی این رقابت‌ها بود.

نتایج کامل این دوره از رقابت‌ها به شرح زیر است:

مقام اول: فرشته اقتداری (کیش)

مقام دوم: غزال شرف‌پور (گرگان)

مقام سوم مشترک: آرزو موسوی‌زاده (تهران) و ستایش پزشکی (اراک)

کد خبر 367145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.