ضبط بیش از ۷۰ درصد از «پیچ جاده نمناک» در سمیرم

سمیرم- کارگردان فیلم بلند داستانی پیچ جاده نمناک گفت‌: بیش از ۷۰ درصد از این فیلم داستانی در سمیرم ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، احسان سلطانیان با اشاره به ضبط فیلم سریالی «پیچ جاده نمناک» در سمیرم گفت: موضوع این فیلم داستان یک دو راهی بین عشق و معرفت، همراه با ویژگی‌ها و معرفی فرهنگ قومی شهرستان سمیرم است.

سلطانیان خاطر نشان کرد: موضوع این فیلم داستان معلمی  است به نام شیرمرد یا احمد مفخم که ۴۲ سال قبل در سال ۱۳۵۵ در مدارس عشایری تدریس می‌کرده که بر اساس مبارزات سیاسی توسط ساواک دستگیر می‌شود و یکی از شاگردان این معلم مامور انتقال او به تهران می‌شود.

وی تصریح کرد: این فیلم که در ژانر نو آر بازی شده است مربوط به ۴۲ سال قبل می‌باشد.

سلطانیان در همین رابطه متذکر شد: ژانر نو آر، داستانی مافیایی و پرحادثه بوده که با داستانی عشقی تلفیق می‌شود و نگاه تاریخی داستان، ذهنی مبتنی بر واقعیت را به مخاطب نشان می‌دهد که تاکنون با تلاش همه دست اندر کاران تهیه فیلم ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم بلند داستانی پیچ جاده نمناک در ادامه اظهار کرد: فیلم پیچ جاده نمناک به نوعی نشانگر این است که مردم در شهرستان سمیرم قبل از پیروزی انقلاب مبارزات سیاسی جدی برای پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی لوکیشن‌ها و مکان‌های فیلمبرداری در شهر سمیرم و ونک انجام شده است که همکاری مردم در این شهرستان برای تهیه این فیلم کار عوامل تهیه این فیلم را آسان کرده است.

سلطانیان به سختی‌های تهیه این فیلم اشاره کرد و گفت‌: با توجه به اینکه مردم و ادارات شهرستان با عوامل تهیه‌کننده فیلم همکاری خوبی داشتند اما سردی هوا و بارندگی باعث شد که برداشت‌هایی که در فضای باز بیابان و جاده‌ها انجام می شد کمی سرعت کار را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم محصول صدا و سیمای مرکز اصفهان و با مشارکت فرمانداری شهرستان سمیرم بوده که همه عوامل از استان اصفهان است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم بلند داستانی پیچ جاده نمناک در رابطه با عوامل تولید و انتخاب بازیگر در تهیه و تولید این فیلم نیز گفت‌: ۹۰ درصد از عوامل تهیه و تولید این فیلم از هنرمندان استان اصفهان هستند تا نشان دهیم که استان اصفهان ظرفیت‌های بالایی در تهیه و تولید فیلم‌های مختلف را دارد.

وی بیان کرد: این فیلم با توجه به سختی‌هایی که در تهیه و تولید وجود دارد نیمه اول بهمن ماه فیلمبرداری و ساخت و تولید آن به پایان می‌رسد که بعد از تدوین و صداگذاری آماده پخش در شبکه‌های سراسری می‌شود.

به گزارش ایمنا، فیلم داستانی پیچ جاده نمناک در ۱۰۵ دقیقه ساخته می‌شود که حسن جویره، مهران هادی، بیژن افشار و مونا کرمی از بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 367137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.