راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت با آرمان های انقلاب است

سمیرم- فرماندار شهرستان سمیرم گفت: در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن به عنوان تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است.

محمد رضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم ، دهه فجر  را به عنوان روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران دانست و گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل و اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان است.

فرماندار شهرستان سمیرم افزود: این ایام متکی به آرمان‌های ائمه معصومین(ع) به رهبری ابر مرد تاریخ معاصر، بزرگ مرجع جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه‌سازان آن هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

عسگریان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن به عنوان تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است.

فرماندار سمیرم با گرامیداشت دهه مبارک فجـر و گرامیداشت یاد و خاطـره امام شهیدان و شـهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقـدس و شهدای مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامـی امام خامنه ای ، از عموم مردم ولایتمدار شهرستان سمیرم دعوت کرده تا با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر پیام انسجام، وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان و به‌خصوص بدخواهان نظام اسلامی برسانند.

کد خبر 367136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.