رونمایی از شهر موشکی سپاه پاسخی به بیانیه اروپا/برجام دوستان در پیشگاه مردم توبه کنند

سمیرم- امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: نمایش و رونمایی از شهر زیر زمینی موشکی سپاه در این ایام پاسخی قاطع به بیانیه ۱۲ ماده ای اروپاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروز آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم ضمن تسلیت به مناسبت فرار رسیدن دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: مردم فهیم ایران در زمان حکومت شاهنشاهی به رهبری امام روح الله این نظام دژخیمی را از پای در آورده و به ولایت الله در آمدند و با شکستن طاغوت جبهه حق را به پیروزی رساندند.

دهقانی فیروز آبادی خاطر نشان کرد: باید به اقتدار امروز خود ببالیم و اجازه ندهیم که شیطان و شیطان صفتان روحیه ما را تضعیف کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان سمیرم افزود: در این ۴۰ سال دشمنان لحظه ای آرام ننشستند و در عراق و افغانستان مستقر شدند تا بتوانند به این کشور ضربه بزنند که خوشبختانه اقتدار و پیشرفت های ایران اسلامی مانع از این موضوع شده است.

وی در همین رابطه گفت: آنها نه در عراق و نه در افغانستان دوام نیاوردند ، حتی در سوریه و یمن نیز نتوانستند با جنگ افکنی کاری از پیش ببرند.

امام جمعه سمیرم در بخش دیگری از صحبت های خود خاطر نشان کرد: شکست های پی در پی آمریکایی ها در منطقه در برابر سوریه، عراق و دیگر کشور ها به خاطر حضور ایران است.

حجت الاسلام دهقانی فیروز آبادی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: نمایش و رونمایی از شهر زیرزمینی موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی جوابی قاطع در برابر بیانیه ۱۲ ماده ای اروپایی ها بود تا به دشمنان بفهماند قدرت موشکی ما قابل مذاکره نبوده و ایران تا حدی بر روی موشک های خود کار کرده است که به صورت نقطه زن به تولید انبوه رسیده است.

دهقانی فیروز آبادی متذکر شد: همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی ایران گفتند دوران بزن در رو تمام شده است و اگر یکی بزنید چند پاسخ قاطع خواهید گرفت.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم متذکر شد: پیش از انقلاب اسلامی آمار باسوادان جامعه بسیار پایین بوده اما در حال حاضر بیش از ۹۴ درصد جامعه از نعمت سواد برخوردارند.

وی با اشاره به پیشرفت های اساسی ایران در حوزه نانو، هسته ای و پزشکی گفت: دنیا رشد علمی ایران را پذیرفته و همه می‌دانیم که در علم پزشکی ایران نیز، انقلابی اساسی رخ داده است.

حجت الاسلام دهقانی فیروز آبادی با اشاره به پیشرفت های اساسی ایران که بعد از انقلاب رخ داده است افزود: مشکلاتی در جامعه وجود دارد که منکر آن نمی شویم اما این مسائل راه حل داشته و به بن‌بست نرسیده و این موضوع توجه هرچه بیشتر قوه مقننه و مجریه را می طلبد.

امام جمعه سمیرم گفت: کانال مالی عنوان شده اروپا برای ایران اصلا قابل مطرح شدن نیست و این کانال به همراه بیانیه ۱۲ ماده ای مطرح شده که تماما خواسته های آمریکا را دنبال می‌کند.

خطیب نماز جمعه سمیرم با اشاره به برجام شکست خورده ایران و آمریکا متذکر شد: ما قصد سرزنش افرادی که در برجام سازش کردند را نداریم اما آن هایی که سنگ برجام را به سینه می‌زنند در پیشگاه ملت به اشتباه خود اعتراف کنند و توبه کنند.

کد خبر 367135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.