حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلی مردم سالاری دینی است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلی مردم سالاری دینی در همه عرصه‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  شهرستان، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقامه حدود و احکام الهی و ایجاد بستر مناسب برای تکریم شعائر دینی بوده است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانه پایبندی به ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اعلام وفاداری کارکنان هوانیروز ارتش با امام خمینی(ره) در سال ۵۷، یادآور شد: بیعت همافران با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، رویدادی منحصر به فرد و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود و امام راحل(ره) برای ثبت آن در تاریخ کشور، آن را به نام روز نیروی هوایی نام گذاری کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: دشمنان انقلاب نیز با همه امکاناتی که در اختیار دارند، ابعاد مختلف آن را بررسی و تحلیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: برخی افراد در سالیان نخست پس از پیروزی انقلاب همراه مردم بودند، اما بعد از مدتی از آن فاصله گرفتند، این در حالی است که علاقه‌مندان به ایران اسلامی در هر شرایطی، باید برای حفظ ارزش‌هایی که به حفظ تمامیت ارضی منجر می‌شود، تلاش کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است، یادآور شد: ممکن است افراد برای اداره کشور یا رفع مشکلات، عقاید مختلفی داشته باشند، اما این مسئله نباید باعث جدایی و تفرقه شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی تأکید کرد: افراد جامعه وظیفه دارند با هر دیدگاه یا عقیده سیاسی، برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور و پاسداری از ارزش‌های دینی و قرآنی، در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب، به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از همه امکاناتی که در اختیار دارند برای نابودی انقلاب تلاش می‌کنند، اما آنان نمی‌دانند که مردم ایران باوجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی از ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.

امام جمعه شهرضا اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلی وحدت و همبستگی ۴۰ ساله ملت ایران، نمایش مردم سالاری دینی و آغاز باشکوه دهه پنجم حیات سیاسی انقلاب است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تأکید کرد: پنجمین دهه از حیات سیاسی انقلاب را در حالی آغاز می‌کنیم که کشور و مردم ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارند و در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی و استقلال رسیده‌ایم.

وی یادآور شد: مسئولان نباید حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی را نشانه‌ تأیید عملکرد خود بدانند، ملت ایران مشکلات زیادی دارند که مدیران و مسئولان باید آن‌ها را برطرف کنند.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: مشکلات معیشتی و بیکاری مردم ارتباطی با اساس نظام و ارزش‌های انقلاب ندارد و مردم نیز با هوشمندی و درایت خاصی، این مسئله را درک کرده‌اند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: انقلاب هدیه‌ای از عالم غیب و نتیجه اعتصام به ریسمان الهی است و همه مردم و مسئولان وظیفه دارند برای حفظ آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسراییل مهمترین دشمنان ملت ایران هستند که در طول ۴۰ سال گذشته از هیچ تلاشی برای نابودی آنان و انقلابی که برای استقلال کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی بود، کوتاهی نکردند.

کد خبر 367131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.