ملت ایران در ۲۲ بهمن وحدت و اتحاد خود را به همه دشمنان نشان خواهد داد

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: باید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با فرزند خلف امام راحل بیعت و تاکید کنیم که با همه توان از میراث شهدا و امام، حفاظت و حراست خواهیم کرد.

حجت الاسلام روح الله امینی درخطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر نطنز ضمن تسلیت فرارسیدن روز شهادت حضرت فاطمه (س) به بخشی از وصیت‌های ایشان به امیرالمؤمنین علی(ع) اشاره و با تأکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های مناسب با محتوای مطلوب در این ایام، گفت: باید دنیا را با چنین شخصیت آسمانی بیشتر آشنا کنیم.

امام جمعه نطنز به ۱۹ بهمن روز بیعت همافران هوانیروز با حضرت امام راحل(ره)، بصیرت و زمان‌شناسی نیروی هوایی اشاره کرد و افزود: پیوستن همافران به صف مردم و انقلاب، زمینه از هم پاشیدن قوای نظامی شاهنشاهی و پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۲بهمن، اظهارکرد: در صورت حفظ روحیه انقلابی همیشه در مسیر کمال حرکت خواهیم کرد.

حجت الاسلام امینی به نقش مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب بعد از رحلت امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در پیروزی انقلاب و موفقیت‌های بعدی نقش مهمی داشته است.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی از معجزات الهی است، تاکید کرد: برای پیروزی انقلاب هزاران نفر به شهادت رسیده اند و باید حافظ خون شهدا باشیم.

وی تصریح کرد: باید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با فرزند خلف امام راحل بیعت و تاکید کنیم که با همه توان از میراث شهدا و امام، حفاظت و حراست خواهیم کرد.

حجت الاسلام امینی با تاکید بر اهمیت بازتاب حضور ملت همیشه در صحنه برای توطئه‌گران داخلی و خارجی ، ادامه داد: ملت ایران در ۲۲ بهمن یکپارچگی و وحدت و اتحاد خود را به همه دشمنان نشان خواهد داد.

امام‌جمعه نطنز در ادامه خطاب به مسئولان دولتی گفت: درحالی که دنیا شاهد شکست‌های آمریکا است و شمارش معکوس برای نابودی امپریالیسم و لیبرالیسم آغاز شده، صحبت از توبه و بازگشت آمریکا چه معنا و مفهومی دارد.

کد خبر 367127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.