باید امسال مشت محکمی بر دهان کسانی بزنیم که می‌گفتند این انقلاب دوام نخواهد آورد

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شروع دهه ۵۰ انقلاب است، گفت: باید امسال مشت محکمی بر دهان کسانی بزنیم که می‌گفتند این انقلاب دوام نخواهد آورد، ما می‌ایستیم و پرچم اسلام را به دست امام زمان ارواحنا له الفداء، خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت ‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: بر اساس قرآن و روایات شیطان لشگریان و دام‌هایی دارد که به وسیله آنها انسان ها را فریب می دهد، همچنین در قرآن آمده‌است، کسانی که شیطان آنها را از ذکر و یاد خدا غافل کرده‌است، حزب شیطان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: کسانی که به غیر از خدا دل بسته‌اند و از آنها اطاعت می‌کنند طاغوتی و حزب شیطان هستند و کسانی به خداوند دل بسته اند و یاد خدا هستند، حزب الله هستند.

وی با بیان اینکه یاد خدا بودن به معنای ذکر گفتن نیست، گفت: بر اساس روایتی از امام صادق علیه السلام منظور از ذکر خدا این است که در جایی که خداوند دستور داده کاری را انجام داد و جایی که خداوند دستور داده کاری انجام نشود به خداوند توجه داشت و یاد او بود.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اینکه بالاترین عبادات خواندن قرآن است، گفت: از حضرت زهرا سلام الله علیها روایت شده که می فرمایند از دنیای شما  خواندن قرآن، انفاق در راه خدا و نگاه کردن به صورت پیامبر خدا را دوست دارم که بر انجام این سه مورد در دین اسلام سفارش بسیاری شده‌است.

آیت الله طباطبایی نژاد ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و افزود: امروز یاد آور حرکت ارزشمند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که با وجود سر کار بودن دولت بختیار، به طرف محل اقامت امام خمینی رژه رفتند و امام نیز با تشکر از اینکه به دامن اسلام برگشتند آن ها را پناه داد.

وی اضافه کرد: این حرکت نیروی هوایی ارتش، حرکت انقلاب را سرعت بخشید و از کشته شدن عده زیادی از مردم جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه  نظام پادشاهی ۲۵۰۰ ساله در کشور ایران نظامی اشتباه و غیر معمول بوده که اکنون نیز در برخی کشورها همچون عربستان برقرار است، گفت: انسان‌های والاتر و عالم به دین، باتقوا، مدیر و مدبر باید به مردم حکومت کنند که انقلاب اسلامی ایران توانست این مهم را پایه گذاری و اجرا کند.

طباطبایی نژاد افزود: امنیتی که کشور ما نسبت به کشورهای منطقه دارد، مدیون نیروهای مسلح است که از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور حراست می کنند.

وی با اشاره به حکومت نظامی اعلام شده در ۲۱ بهمن ماه ۵۷، گفت: در آن زمان امام دستور دادند ملت در خیابان‌ها بریزند، و به‌رغم اصرارهای آیت الله طالقانی مبنی بر اینکه این دستور ممکن است باعث کشته شدن عده زیادی از مردم شود، امام بر دستور خود پافشاری کردند و این نشانه ای از الهام شدن موفقیت این حرکت  از طرف خداوند به امام است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شروع دهه ۵۰ انقلاب است، گفت: باید امسال مشت محکمی بر دهان کسانی بزنیم که می‌گفتند این انقلاب دوام نخواهد آورد، ما می‌ایستیم و پرچم اسلام را به دست امام زمان ارواحنا له الفداء، خواهیم رساند.

طباطبایی نژاد با اشاره به جنایت هایی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران انجام داده‌اند، گفت: ما ۴۰ سال است  مقابل همه دنیای کفر قرار گرفته ایم و در  همه زمینه ها پیشرفت داشته‌ایم و هیچ کدام از کشورهای غربی و دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند. در مقابل دشمنان می‌ایستیم زیرا بر اساس قرآن ایستادگی در برابر کفر وظیفه ما است.

کد خبر 367124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.