حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  یکی از جلوه های اطاعت از ولی فقیه است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از جلوه های اطاعت از ولی فقیه در راستای پشتیبانی از اصل نظام اسلامی و آرمان های شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بادرود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران قبل و بعد از تشکیل با خون شهدای عزیزی آبیاری شد که بهترین جوانان و بهترین مردان و زنان این کشور بودند و در این راه به شهادت رسیدند و از اسلام و نایب امام زمان(عج) پیروی و به وظیفه خود عمل کردند.

 امام جمعه بادرود گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از جلوه های اطاعت از ولی فقیه در راستای پشتیبانی از اصل نظام اسلامی و آرمان های شهدا است.

وی بیان کرد: باید در راه پیمایی ۲۲ بهمن شرکت و تجلی همبستگی چهل سالگی ملت را نشان بدهیم، تجلی مردم سالاری دینی، مقبولیت و مشروعیت نظام با حضور در راه پیمایی۲۲ بهمن نشان داده می شود.

خطیب جمعه بادرود گفت: ۲۲ بهمن فرصتی برای ایستادن جلو تحریم‌ها است و در دهه پنجم باید دولت اسلامی معنا و شکل پیدا کند.

قاسمی ادامه داد: : برای تحقق دولت اسلامی در دهه پنجاه انقلاب  نیاز به کار داریم، ۲۲ بهمن فرصتی برای بیعت با امام  و رهبری و  شهدا است، حضور در ۲۲ بهمن به جنبش های بیداری اسلامی قدرت مضاعف می دهد.

امام جمعه بادرود افزود: متاسفانه فرهنگ خدمت‌رسانی که فلسفه انقلاب اسلامی است فراموش شده است، به جای اینکه همانند اول انقلاب کارهای جهادی و بسیجی وار انجام دهند ولی متاسفانه در این چند سال اخیر عملکرد مسئولان باعث تورم افسارگسیخته و کوچک شدن سفره های مردم شده است.

وی به سفر معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به بادرود اشاره کرد و گفت :حضور گرم و ساده و بی ریای خانم دکتر رضوان حکیم زاده ابیانه موجب دلگرمی مسئولان و فرهنگیان شد و از ایشان انتظار داریم با توجه به وجود استعداد های بالقوه و توانمندی فرهنگیان و دانش آموزان منطقه ، نسبت به تجهیز و تکمیل فضاهای اموزشی تلاش نمایند.

کد خبر 367122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.