شاپور جدید، قلب تپنده حوزه ماشین آلات

رییس امور اصناف و تشکل‌های استان اصفهان گفت: اصفهان در حوزه فنی مهندسی عملکرد شایسته‌ای داشته و منطقه شاپور جدید که در حوزه ماشین آلات به عنوان یک قلب تپنده خود را معرفی کرده است، این مسئله را تایید می‌کند زیرا همپای ارتقای تکنولوژی‌های به روز، اصناف خدمات خود را پیشرفته‌تر ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل نعمتی در جمع اعضای اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان، این اتحادیه را یکی از پویاترین و بهترین اتحادیه های شهرستان اصفهان نامید و اظهار کرد: در این صنف انسان‌های تلاشگر و خلاق حضور دارند که همواره درپی رشد خود در این حرفه هستند.

وی افزود: هیئت مدیره جدید و قدیمی این صنف هر دو تلاشگر بوده و به خوبی مسیر خود را پیدا کرده‌اند و امیدوارم با توجه به ظرفیتی که دارند منتظر تشویق کسی نبوده و به تلاش‌های خود ادامه دهند.

رییس امور اصناف و تشکل‌های استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان در حوزه فنی مهندسی عملکرد شایسته‌ای داشته و منطقه شاپور جدید که در حوزه ماشین آلات به عنوان یک قلب تپنده خود را معرفی کرده است، این مسئله را تایید می‌کند زیرا همپای ارتقای تکنولوژی‌های به روز، اصناف خدمات خود را پیشرفته‌تر ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه مشتریان وقتی برای گرفتن خدمات به واحدی صنفی ورود می‌کنند آن را به خوبی ارزیابی خواهند کرد، توضیح داد: مشتری مهمترین ناظر عملکرد ماست که ما به او نیاز داریم و باید بدانیم او گذرا و فردی خارجی در این سازمان نیست، بنابراین در هر زمینه‌ای احترام به مشتری حرف اول را می‌زند.

نادری ادامه داد: برخورد اولیه بیشترین تاثیر را بر رضایتمندی مشتریان می‌گذارد و صاحبان مشاغلی که بیشترین شناخت را از مشتریان داشته باشند، کسب و کار بهتری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه اصناف باید به رفتار، ظاهر و چیدمان مغازه خود توجه کرده و تفاوتی میان مشتری‌ها قایل نشوند، توضیح داد: نیمی از نارضایتی مشتریان به‌خاطر بی اطلاعی آنان است بنابراین لازم است صاحبان مشاغل به آنان اطلاعات کافی داده و درباره خدماتی که ارائه می‌شود توضیح دهند.

رییس امور اصناف و تشکل‌های استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروزه گوش شنوای مسئولان بیشتر شده و این مسئله به‌خاطر مطالبه‌گری مردم بوده است، بنابراین باید این مطالبه‌گری‌ها افزایش پیدا کند.

به گزارش ایمنا، تفاهم‌نامه احداث کلینیک‌های خودرو در مناطق ۱۵گانه شهری به صورت مشارکتی میان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان و رییس اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان، در جمع اعضای اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان به امضا رسید.

همچنین از تفاهم‌نامه میان اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در خصوص آموزش در خدمات خودرویی و ایجاد اشتغال افراد آموزش دیده و نیز اپلیکیشن بومی "وینکر" که در جهت تسهیل در عرضه و تقاضا در صنف خدمات خودرویی سبک اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 367105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.