ارتقای مهارت شاغلان خدمات خوردویی

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: اولین صنفی که نظام آموزش دوگانه را در آن عرضه کرده‌ایم صنف خدمات خودرویی سبک بوده تا از این طریق هم مهارت مربیان، هم شاغلان این عرصه ارتقا پیدا کرده و شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان باشیم تا چرخ این صنف بهتر بچرخد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش اخوان در جمع اعضای اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان اظهار کرد: در دهه ۷۰ یا ۸۰ میلادی کشورهایی مانند استرالیا شرایطی مانند مشکلات امروز ایران را داشتند که از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد می‌شود اما از طریق توجه ویژه به مهارت آموزی و آموزش‌های فنی حرفه‌ای توانستند از آن دوران عبور کنند.

وی افزود: قصد داریم با همکاری اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان آموزش‌های مهارتی اثرگذاری را به جامعه ارائه دهیم که در این زمینه، آموزش دوگانه بهترین نطام آموزشی است که کشورهای اروپایی تجربه موفقی از آن دارند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه آموزش دوگانه در چند صنعت استان اصفهان به صورت پایلوت مورد بررسی و انجام فرایند مطالعاتی قرار گرفته، تصریح کرد: اولین صنفی که این نظام آموزشی را در آن عرضه کرده‌ایم صنف خدمات خودرویی سبک بوده تا از این طریق هم مهارت مربیان هم شاغلان این عرصه ارتقا پیدا کرده و شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان باشیم تا چرخ این صنف بهتر بچرخد.

به گزارش ایمنا، تفاهم‌نامه احداث کلینیک‌های خودرو در مناطق ۱۵گانه شهری به صورت مشارکتی میان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان و رئیس اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان در جمع اعضای اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان به امضا رسید.

همچنین از تفاهم‌نامه میان اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در خصوص آموزش خدمات خودرویی و ایجاد اشتغال افراد آموزش دیده و نیز اپلیکیشن بومی "وینکر" که در جهت تسهیل در عرضه و تقاضا در صنف خدمات خودرویی سبک اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 367104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید یحیی هاشمیان IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
    0 0
    عالیه