بی توجهی به استعدادهای داخلی سرمایه انسانی را از بین می برد

تیران-امام جمعه تیران‌وکرون گفت: بی توجهی به استعدادهای داخلی به هر اندازه‌ای که باشد سرمایه انسانی را از بین می برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در آیین تجلیل از ۱۲۰ برگزیده علمی، فرهنگی و هنری و برترین های کنکور سراسری تیران‌وکرون با اشاره به ضرورت تقدیر و تجلیل از این افراد اظهارکرد: رتبه‌ها و افتخارات داخلی در هر گروه سنی مایه مباهات است و باید همواره مورد تجلیل و تکریم واقع شوند و جایگاه واقعی آن ها معرفی شود.

وی افزود: بی توجهی به استعدادهای داخلی به هر اندازه ای که باشد سرمایه انسانی را از بین می برد و نباید توانایی و تلاش‌های افراد در عرصه های مختلف بی بهره قرار گیرد زیرا این موضوع موجب فرار مغزها وخروج آن‌ها از کشور می‌شود.

امام جمعه تیران و کرون ادامه‌داد: برای پیشرفت کشور نیازمند بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی و تقویت انگیزه نسل جوان ونوجوان هستیم که آموزش و پرورش و وزارت علوم باید برای رشد این ظرفیت‌ها همسو با پیشرفت علم و تکنولوژی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حمایت سایر بخش های دولتی و خصوصی از سرمایه انسانی لازم است، خاطرنشان‌کرد: با حمایت از سرمایه های داخلی تاکنون به رشد علمی در بخش های مختلف رسیده ایم و باید این ظرفیت‌ها همواره رشد و پیشرفت داشته باشد.

حجت الاسلام رشیدیان به پیشرفت ایران در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: آینده روشنی برای کشورمان وجود دارد که برای آن باید با همبستگی و وحدت تلاش کرد.

کد خبر 367100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.