زیبایی در معماری پل‌ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد

تیران-سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: زیبایی در معماری و احداث سازه و شکل ظاهری پل‌ها کمتر توجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الله غلامی در آیین در آیین کلنگ زنی پروژه اصلاح ورودی غرب اصفهان در تیران اظهارکرد: پروژه اصلاح ورودی شرقی تیران و دروازه گردشگری غرب استان اصفهان یک پروژه مهم راهداری است که اجرای مشارکتی آن توسط دولت و اعتبارات محلی در کلنگ‌زنی و اجرای آن مهم و قابل توجه بود.

وی افزود: دولت با محدودیت‌های اعتبار روبرو است و با توجه به اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، آغاز پروژه جدید به جز پروژه‌های مشارکتی امکان‌پذیر نیست زیرا نباید تعهد مالی برای دولت ایجاد کرد.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه بدون مشارکت شهرداری تیران، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به تنهایی قادر به اجرای این پروژه نبود و زمان برای انجام آن بسیاری طولانی می‌شد.

وی با اشاره به جلوه نامطلوب ورودی شهر تیران، خاطرنشان‌کرد: ورودی این شهر به دلیل وجود یک پل بزرگ و بدون معماری، وضع خوبی نداشت و همواره برای اجرای صحیح آن برنامه ریزی و پیشنهاداتی وجود داشت که بالاخره طرح احداث میدان اجرایی شد.

غلامی معماری در پروژه های راهداری را مهم دانست و افزود: به زیبایی در معماری و احداث سازه و شکل ظاهری پل‌ها کمتر توجه می‌شود که این موضوع جلوه‌های شهر و جاده ها را زشت کرده‌است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های دهه فجر استان اصفهان گفت:بیش از هزار پروژه در استان اصفهان همزمان با دهه فجر افتتاح می شود که بخش زیادی از آن توسط بخش خصوصی و مشارکتی اجرا شده است.

کد خبر 367088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.