صدور انقلاب اسلامی به کشورها مانع پیشرفت دشمنان شد

گلپایگان- فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان در هر کشوری که انقلاب ما صادر شده بود با وجود مجهز بودن به تجهیزات مدرن موفق نشدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، سردار علی فدوی امروز( پنجشنبه) در یادواره ۳۷۲ شهید شهرستان گلپایگان اظهار کرد: شهدا در تارک انقلاب مانند نوری ‌درخشند و هدایتگر ما شدند.

وی با بیان این‌که شهدا برای اسلام جان خود را نثار کردند و ارج و منزلت شهیدان آنان نزد خداوند محفوظ است، گفت: امروز دشمنان در برابر انقلاب با وجود دشمنی‌ مکرر با انقلاب به یک پیروزی دست پیدا نکردند.

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه و معاون هماهنگ کننده کل سپاه گفت: دشمنان در هر کشوری که انقلاب ما صادر شده است نتوانستند کاری به پیش ببرند در حالی مجهز به تجهیزات مدرن بودند.

وی تصریح کرد: توان نظامی، علمی و اقتصادی و تکنولوژی دشمنان از ما بالاتر است، اما قدرت لایزال الهی به ملت ایران کمک کرد و این همان وعده‌ الهی به امتش است.

فدوی تأکید کرد: داشتن تقوای الهی ابزاری است که خداوند برای پیروزی مومن قرار داده، چهل سال ملت ایران به تقوای الهی را عمل کردند و یکی از رویش‌های هر امتی داشتن تقوای الهی و انجام تکالیفی است که برعهده مومن گذاشته شده است.

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه با اشاره به این‌که کشور ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف دارد، افزود: ما پیروز میدان جنگ سخت و نرم دشمنان هستیم باید با قوت و قدرت در سخت ترین کارها تا پای جان ایستادگی کنیم.

فدوی تصریح کرد: ما باید بتوانیم در عرصه‌های اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم و گرنه در قیامت باید پاسخگو به شهدا باشیم، باید به آن چه که تکلیف است عمل شود و امانتی را که در دست گرفتیم باید به بهترین وجه ممکن نگهداری کنیم.

کد خبر 367086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.