استراتژی جمهوری اسلامی جهانی است

سمیرم- رییس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را باید در آفریقا، اروپا، آمریکا و منطقه پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم سردار نصرت الله سیف در یادواره ۳۰۰۰ شهید ایل قشقایی که در فتح آباد بخش وردشت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تمام دنیا پیش از انقلاب بین دو ابرقدرت شرق و غرب که شوروی و آمریکا بودند تقسیم شده و اگر کشوری نمی‌خواست تحت سلطه یکی قرار گیرد توسط دیگری به سلطه کشیده می شد.

سیف با اشاره به عدم استقلال کشور ها برای انجام امور مرتبط با خود افزود: هیچ کشوری اجازه منعقد کردن قراردادی بدون اجازه این دو ابر قدرت نداشت و در این میان ایران نیز از این موضوع مستثنا نبود.

وی عدم پذیرش ایجاد قطب سوم توسط این دو ابر قدرت را علت این موضوع عنوان کرد و گفت: ایران با این عظمتی که دارد در استراتژیک ترین نقطه جهان و کنار دریای عمان و خلیج فارس و مرکزیت کشور های مسلمان با قرار گرفته است در نتیجه آمریکا در آن زمان ایران را به عنوان ژاندارم منطقه انتخاب کرد.

وی افزود: شعار انقلاب ما نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بوده و است و این شعار مخالف خواسته دو ابرقدرت جهانی بود، امام (ره) حکومت را بر پایه اسلام بنا کردند. آمریکا از همان زمان با بررسی شعار، رهبر و مردم انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه رسید که باید مانع پیروزی انقلاب شود.

رییس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به عدم موفتیت غربی ها برای جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: راه بعدی غربی ها برای مقابله با انقلاب اسلامی منحرف کردن آن بوده، موضوعی که در بسیاری از انقلاب های دنیا رخ داد.

رییس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: از افتخارات عشایر این سرزمین مقابله با توطئه های دشمنان است که به جرات می‌توان گفت در هررکجای کشور توطئه ای شد این عشایر بودند که آن را سرکوب کردند.

وی عشایر را آماده ترین، متعصب ترین و مکتبی ترین نیروهایی که در صحنه های مختلف به میدان آمدند دانست و متذکر شد: عشایر عرب، کرد، بلوچ، سیستانی، بختیاری و قشقایی در هرجایی که توطئه ای ایجاد شه به میدان رفته و این به عنوان افتخار انقلاب و عشایر است.

این کارشناس نظامی با اشاره به عدم کارایی تحریم، نفوذ و توطعه علیه ایران در زمان انقلاب خاطر نشان کرد: آن‌ها با تحمیل جنگ هشت ساله بر ایران به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی با اشاره به تحریم های شدید علیه ایران در دوران جنگ تحمیلی گفت: صدام با سه لشکر در غرب، چهار لشکر در جبهه میانی و سه لشکر در جبهه جنوبی به ایران حمله کردند تا ظرف مدت یک هفته به تهران برسند.

این کارشناس نظامی با اشاره به قطع نامه های پیش از قطع نامه ۵۹۸ گفت: تا قبل از قطع نامه ۵۹۸ تمامی قطعنامه ها علیه ایران و به صورت آتش بس اعلام می شد اما پس از پیروزی های ایران و عدم توانایی بعثی ها برای مقابله با ایران آن‌ها قطع نامه ۵۹۸ را مطرح و صدام را به عنوان متجاوز اعلام کردند.

سردار سیف با اشاره به عدم توانایی دشمنان برای مقابله و مبارزه با انقلاب اسلامی افزود: آن‌ها به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به جهان اند اما غافل از صدور آن هستند.

وی اقدامات عراق برای خارج کردن آمریکایی ها از کشورشان و همچنین الگو گیری یمنی ها از رزمندگان جمهوری اسلامی در مبارزه با دنیا را از نتایج صدور انقلاب اسلامی به دنیا دانست و خاطر نشان کرد: عمق استراتژیک جمهوری اسلامی دیگر مرزهای آن نیست بلکه مرز مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

سیف در همین رابطه افزود: عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را باید در آفریقا، اروپا، آمریکا و منطقه پیدا کنیم.

وی حضور پایگاه‌ها و نیروهای آمریکایی در منطقه را یک امتیاز مثبت برای ایران دانست و تاکید کرد: تمامی پایگاه‌ها، نیروها و ناوهای آمریکایی حاضر در منطقه در تیر رس موشک های جمهوری اسلامی بوده و اگر آن ها دست از پا خطا کنند در پایگاه های آن‌ها جهنمی به پا خواهیم کرد.

این کارشناس نظامی با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب در رابطه با عدم وقوع جنگ نظامی علیه ایران افزود: تاکید دشمن بر توان موشکی ایران خود گواه این موضوع است.

کد خبر 367082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.