ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهر

در محور شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، شرق به غرب اتوبان چمران و مسیر رفت و برگشت بزرگراه صیاد شیرازی ترافیک سنگینی وجود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- پنج‌شنبه ساعت ۱۹- در مسیر زیرگذر شهدای غزه تردد خودروها روان است، اما در خیابان حکیم نظامی به دلیل پارک دوبل خودروها ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی حرکت خودروها روان دیده میشود و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

در خیابان مطهری مسیر حرکت حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع خیابان شمس‌آبادی ترافیک سنگینی دارد، اما در ادامه مسیر به سمت پل ابوذر رفت وآمد خودروها روان است.

 معابر اطرافمیدان امام حسین(ع)  همچنین چهارباغ پایین، چهارراه تختی، میدان بزرگمهر، ورودی خیابان فروغی و میدان جمهوری اسلامی از مسیرهای پر تردد این لحظات شهر اصفهان است.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه ترافیک سنگینی دارد، مشابه این وضعیت را می‌توان حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا مشاهده کرد.

جنوب پل ابوذر همچنین چهارراه توحید حجم رفت وآمد پر حجم است، تردد خودروها در مسیر ورودی به خیابان دکتر بهشتی به دلیل توقف‌های دوبل به سختی امکان‌پذیر است.

اگر قصد دارید از بزرگراه شهیدصیادشیرازی خارج شده و وارد خیابان جی شوید و به سمت میدان احمدآباد حرکت کنید، بد نیست بدانید که طول این مسیر را در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

از رانندگان انتظار می‌رود در خیابان‌هایی همچون خیابان علامه مجلسی که عرض محدودی دارد، از توقف دوبله جدا خودداری کنند چرا که با این اقدام سایر خودروهای عبوری نیز ناچار به توقف می‌شوند.

کد خبر 367079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.