دست همکاری شهرداری مشهد و شریکان اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فعالان اقتصادی خواستار همکاری در توسعه برندهای معتبر جهانی شدند تا بدین وسیله هویت‌سازی ‌شهری برای این برندها اتفاق افتد.

امیر شهلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص نشست مدیران شهری مشهد با فعالان بخش خصوصی خراسان رضوی اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری در دوره‌ پنجم، باور عمیق دارد که این قشر، شریکان ‌اجتماعی‌ شهر هستند که اگر مناسبات جاری میان آن‌ها، براساس بازی برنده - برنده طرح‌ریزی شود، برای شهر سودمند خواهد بود.

وی افزود: هر چراغی که در واحدهای صنعتی روشن شود، یک چراغ در ندامتگاه‌ها و مراکز اصلاح و تربیت خاموش و هرچه چرخه کار و اشتغال‌ بیشتر رونق بگیرد، آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق، نزاع و دزدی کمتر شده و این موضوع در نهایت به پویایی و شادابی شهر منجر می‌شود.

عضو شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه فعالان حوزه صنعت در این نشست از معرفی مفاخر تولید در تابلوهای شهری که برای اولین‌بار اتفاق افتاده بود، تشکر کردند، ادامه داد: آن‌ها تقاضا کردند این اقدام که به الگوسازی برای نسل‌جوان‌ منتهی می‌شود را در قبال فعالان حال حاضر صنعت و تولید هم انجام شود تا تجلیل از سرمایه‌های اجتماعی شهر، در زمان حیاتشان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: نام گذاری میدان یا خیابان‌های شهری به نام صنعت و صادرات، رسیدگی به مشکلات صنعتگران محور غرب، کُندی پیشرفت شهرک آجیل و خشکبار، عدم پرداخت به‌موقع مطالبات دفاتر مشاوره فنی مهندسی. مقید شدن مجموعه مدیریت شهری به خرید کالا ‌ایرانی‌، خراسانی‌ و مشهدی، دیگر خواسته‌های تولیدکنندگان در این نشست بود.

شهلا خبر از پیشنهاد تهیه سند همکاری بخش‌ خصوصی با شهرداری داد و خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی خواستار همکاری در توسعه برندهای معتبر جهانی شدند تا بدین وسیله هویت‌سازی ‌شهری برای این برندها اتفاق افتد. 

کد خبر 367078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.