باید مشکلات انقلاب را برطرف کنیم

فریدونشهر- امام جمعه فریدونشهر گفت: شایسته نیست با گذشت چهل سال از انقلاب هنوز به دلیل صعب العبور بودن جاده‌ در روستاهای پشت کوه فریدونشهر بیماران را با بالگرد به بیمارستان منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، حجت الاسلام اسماعیل شاه محمدی امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: امام خمینی (ره) به دنیا فهماند که می‌توان شرایط را به نفع خود تغییرداد همان طور که مردم حکومت طاغوت را تغییر دادند.

وی با بیان این‌که  امام(ره) در راه رسیدن به هدف از احدی نترسید انقلاب کرد و تغییر را ایجاد کرد، نه زیر بار غرب و نه زیر بار شرق رفت، افزود:  در راه رسیدن به هدف باید به خدا توکل کرد امام (ره) با توکل به خدا شاه را در اوج قدرت و زمانی که یک مستأجر را به زور از خانه بیرون می‌کردند از مملکت بیرون کرد.

امام جمعه فریدونشهر افزود: ایمان به مردم بعد از ایمان به خدا است و امام  خمینب به مردم ایمان داشت و با این ایمان از کسی نترسید.

وی گفت: هر انقلابی گاهی دچار مخاطراتی می‌شود و این انقلاب از سایر انقلاب‌ها مستثنی نیست و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ممکن است به وجود آید.

شاه محمدی با بیان این‎که آیا می‌شود ادعا کرد که انقلابی به وجود آید و هیچ مشکلی ندارد و آسیبی نمی‌بیند؟ این ادعا نادرست است، افزود: انقلاب در کنار خدمت رسانی مشکلاتی هم دارد، اگر امروز مشکلات اقتصادی وجود دارد فقط با همان راه امام خمینی مشکلات حل می‌شود و آن تغییر در نوع نگرش خودمان به اقتصاد و سبک زندگی اسلامی است تا شرایط را بهتر کنیم.

وی  تصریح کرد: کسانی که شاه را بیرون کردند آیا توان ایجاد یک اقتصاد شکوفا را ندارند؟ هنگامی که شاه را با آن طمطراق بیرون کردند آیا نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کنند؟

امام جمعه فریدونشهر اظهار کرد: از غلام امام حسین (ع) یاد بگیریم که به پسر رسول خدا(ص) گفت آیا انسانیت است که در روزگار خوش کنار شما باشم و در روزگار سختی رهایتان کنم؟ در روزگاری که انقلاب آنها را از مشکلاتشان نجات داد خوب بود، اما اکنون که در دست اندازها قرار دارد انقلاب بد شد؟ اگر پای روضه امام حسین (ع) هستیم، بدانیم که انقلاب برای ماست و مشکلاتش را باید برطرف کنیم.

وی  با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: شهرستانی داریم که پشتکوه با جاده‌های صعب العلاج دارد، در دو هفته اخیر با بالگرد مریض از پشت کوه می‌آورند که با گذشت ۴۰ سال از انقلاب با همه خدمات شایسته نیست پشتکوه ارتباطش با مرکز شهرستان در زمستان قطع شود؟ باید فکری شود.

کد خبر 367070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.