بهره‌برداری از ۸۰ پروژه در دهه فجر امسال در شهرضا

شهرضا – فرماندار شهرضا از بهره‌برداری از ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی و جهاد کشاورزی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی این شهرستان که در روستای "باغسرخ" برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف دولت برای غلبه بر رکود اقتصادی و حل مشکل بیکاری، تسهیل مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در طرح‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه دولت آماده واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی است، ادامه داد: موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شده و مسئولان ادارات نیز بیشترین همکاری را با کارآفرینان انجام می‌دهند.

فرماندار شهرضا با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با استفاده از همه امکاناتی که در اختیار داشتند از برگزاری جشن‌های دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب، جلوگیری کنند، اما باز هم شکست خوردند.

رفیعی‌نژاد اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۷۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی شهرستان که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ایجاد شده، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی ارایه شده است، خاطرنشان کرد: ۷۵ پروژه از این تعداد، آماده بهره‌برداری است و چهار پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرضا شهرضا تصریح کرد: مهمترین پروژه‌های این شهرستان که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد شامل راه‌اندازی یک مرکز پرورش اسب ۶۰ رأسی با سرمایه‌ گذاری پنج میلیارد تومان، آسفالت ۱۱ کیلومتر از مسیر شهرضا به اصفهان با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان، راه‌اندازی  یک مرکز پرورش مرغ تخمگذار به ظرفیت ۶۰ هزار قطعه و با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و افتتاح سالن چندمنظوره در ورزشگاه "تختی" به مساحت ۸۴۰ مترمربع و با سرمایه گذاری یک میلیارد تومان، است.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه بیشترین طرح‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان از سوی جهاد کشاورزی با ۲۶ پروژه کشاورزی و دامداری معرفی شده است، یادآور شد: شهرضا از این نظر در جایگاه دوم استان قرار دارد.

کد خبر 367068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.