استانداردسازی بهتر از افزایش کمّی فضاهای گردشگری است

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: معتقدم یک مجموعه استاندارد بهتر از ده‌ها مجموعه‌ای است که به لحاظ کمّی افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی (پنجشنبه) در مراسم رونمایی از مجوز استاندارد و بهره‌برداری تله‌سی‌یژ ناژوان ضمن قدردانی از همراهی مدیریت شهری اصفهان اظهارکرد: بسیار خرسندیم که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد اقدام دیگری برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه رونمایی از استاندارد و بهره‌برداری تله‌سی‌یژ ناژوان ارتباط مستقیم با سلامت مردم و رونق گردشگری دارد، تاکید کرد: معتقدم یک مجموعه استاندارد بهتر از ده‌ها مجموعه‌ای است که به لحاظ کمّی افزایش پیدا کند.

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان ادامه داد: موضوع ایمنی و استاندارد امکانات تفریحی باید همواره مورد توجه قرار گیرد، البته شرکت سپاهان به این مهم توجه کرده و مجوز استاندارد و بهره‌برداری تله‌سی‌یژ ناژوان که از حساسیت بالایی برخوردار بوده، دریافت کرد که باید از این مجموعه تقدیر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد از مجوزهای بهره برداری تله کابین و شهر رویاها نیز به زودی رونمایی شود، اگر چه استانداردسازی‌هایی در این راستا انجام شده است.

محمدی ضمن تقدیر از مدیریت شرکت سپاهان که علیرغم شرایط بد اقتصادی، امور این شرکت را به خوبی اداره کرده است، گفت: باید برای ارتقاء زیرساخت های گردشگری هر چه بیشتر تلاش کرد؛ هر چند در این شرایط بد اقتصادی، شهرداری اصفهان در سطح کشور رتبه اول را به لحاظ پُرکردن سقف درآمدی از بودجه، به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: صنعت گردشگری در تمام ابعاد شهر ریشه دارد و افسار آن دست شرکت توسعه به تنهایی نیست و همه باید در این راستا به موازات هم حرکت کنند.

کد خبر 367063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.