۴ کشته و مجروح در تصادف اتوبان معلم

رییس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه کامیون کشنده بنز با دو خودروی سواری در اتوبان "معلم" و فوت سه نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک تصادف رانندگی در اتوبان "معلم" بلافاصله ماموران پلیس راه "شاهین شهر-کاشان" به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک دستگاه کامیون کشنده بنز با یک سواری تیبا و ماکسیما تصادف کرده بود که متاسفانه سه سرنشین پراید در دم فوت و یک سرنشین ماکسیما نیز مجروح شد.

حسین پورقیصری اضافه کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه "شاهین شهر-کاشان" عدم توانایی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی خودرو اعلام شده است.

رییس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رفع نقص فنی خودرو و دریافت معاینه فنی از اصول رانندگی است که لازم است همه رانندگان، مخصوصا رانندگانی که در عرصه حمل و نقل کالا و مسافر خدمت رسانی می کنند، ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی ، نسبت به رفع معایب خودرو اقدام و معاینه فنی از مراکز معتبر و مجاز دریافت کنند.

کد خبر 367060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.