بهره‌برداری از پروژه‌های شهری با حضور معاون وزیر کشور

کاشان_ پارک شهید ابراهیم‌زاده کاشان و ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش نشانی با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، این پارک حاشیه‌ای پس از عملیات گسترده بهسازی، زیباسازی و تکمیل فضای سبز با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرآیند بهسازی و تکمیل این پارک با بیش از ۱۰۸۰ متر مربع نقاشی دیواری، تجهیزات کامل بدنه‌سازی، مبلمان شهری اعم از نیمکت، آلاچیق، آبنما و باربی‌کیو و همچنین ۳۵۰ مترمربع زمین بازی کودکان با اعتباری بر ۱۳ میلیارد ریال انجام شده است.

شهرداری کاشان در راستای جبران کمبود فضای سبز در منطقه یک، تصمیم به تبدیل مسیر مورد نظر در بلوار ملاصدرا به یک فضای سبز کارآمد گرفته است.

افتتاح ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش نشانی

این ایستگاه دو منظوره اطفاییه و امداد نجات در جهت انتقال ایستگاه قدیمی و فرسوده موجود در خیابان امام خمینی(ره) در عرصه‌ای به مساحت یک‌هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

مساحت این ساختمان جدید که در بلوار سردار شهید علی تبار واقع شده ۸۰۰ متر مربع بوده و برای تملک، احداث و تکمیل آن حدود هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم از خودرو اطفاییه سنگین  ۱۸ تن ایسوزو که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته، رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، ساختمان ایستگاه شماره یک سازمان واقع در خیابان امام خمینی(ره) به واسطه فرسودگی و قدمت بیشتر در اولویت این رویکرد قرار گرفته است؛ ایستگاه شماره یک قسمت وسیعی از محدوده شمال کاشان را در صورت بروز حوادث تحت پوشش قرار داده و خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 367044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.