همزمان با دهه فجر ۴۰ پروژه در کاشان به بهره برداری می‌رسد

کاشان - شهردار کاشان گفت: پروژه‌های مورد بهره‌برداری قرار گرفته در دهه فجر، مبتنی بر نظرات مردم و بر اساس نیازهای عنوان شده توسط معتمدان محلی در تمام نواحی کاشان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی راد در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهری در تالار ملاصدرا که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها مانند سایر پروژه‌های سال ۹۷، دارای چند ویژگی مهم و مشترک است که از آن جمله می‌توان به عدالت نسبی در توزیع خدمات، تنوع موضوع و مبتنی بودن بر نظرات مردم اشاره کرد.

وی، دومین ویژگی ۴۰ پروژه بهره برداری شده در دهه فجر را پراکندگی از لحاظ جغرافیایی و عدالت نسبی در توزیع خدمات دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عدالت محوری، توجه به نیازهای واقعی مردم است، مطابق با نیازهای محلات و مناطق، پروژه‌ها تعیین شد.

شهردار کاشان، تصریح کرد: فضای سبز، فعالیت‌های عمرانی، زمین‌های ورزشی، خدمات ایمنی، خدمات در حفظ محیط زیست و بازیافت زباله و تولید پودر خون و ...از جمله پروژه‌های است که به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه شهر گاهی نیاز به جراحی دارد، گفت: پیش‌بینی برای انجام پروژه زیرگذر شهر دو سال است، اما اگر سنگ‌اندازی‌ها ادامه پیدا یابد سالیان سال هم این پروژه انجام نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، با حضور معاون وزیر کشور، اعضاء شورای اسلامی شهر، شهردار کاشان، مسئولان استانی تالار  اجتماعات و محوطه فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به بهره برداری رسید.

کد خبر 367040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.