جشن تولد "رویا نونهالی" در سیتی سنتر

رویا نونهالی که برای اکران مردمی فیلم "وقت رویا" به سیتی سنتر اصفهان آمده بود توسط چند تن از هوادارانش غافلگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ روز ششم جشنواره فیلم فجر اصفهان در سیتی سنتر به رسم روزهای گذشته با تغییر سانس‌ها و فیلم‌ها آغاز شد! درحالی که بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود فیلم "بفنشه آفریقایی" برای هنرمندان و اصحاب رسانه پخش شود، با تغییر سانس فیلم "مدیترانه" پخش شد. بازخوردها به این فیلم در سالن هنرمندان و اصحاب رسانه مثبت نبود و بسیاری از مخاطبان قبل از اتمام فیلم سالن را ترک کردند.

برنامه رسمی اکران فیلم‌های روز ششم در سالن جشنواره با نمایش فیلم "ماجرای نیمروز۲؛ ردخون" آغاز شد، این فیلم که دومین قسمت از ماجراهای نیمروز محمدحسین مهدویان است، در ادامه قسمت اول و درباره جنایات مجاهدین خلق ساخته شده است. مهدویان که با اولین فیلم خود یعنی "ایستاده در غبار" در جشنواره سی‌وچهارم حاضر بود و در همان اولین تجربه توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه داوران را ببرد. برای سال بعد و جشنواره سی‌وپنجم مهدویان "ماجرای نیمروز" را ساخت و به جشنواره آورد و توانست بار دیگر موفق به کسب عنوان بهترین فیلم از نگاه داوران و همچنین تماشاگران شود.

در جشنواره سی‌وششم مهدویان "لاتاری" را به فجر آورد تا با بردن سومین سیمرغ متوالی تاریخ سازی کند، اما "لاتاری" به اندازه دو فیلم دیگر او موفق نبود و پس از نقدهای تند از سوی منتقدان و مخاطبان در جشنواره نیز موفقیتی کسب نکرد. حال این کارگردان جوان با ساخت قسمت دوم ماجرای نیمروز بار دیگر امیدوار است موفقیت‌های پیشین در جشنواره را تکرار کند. اکران "رد خون" در دو سالن سیتی سنتر امروز مخاطبان زیادی را به سینما کشاند، حتی در سالن هنرمندان و اصحاب رسانه در راه‌پله‌ها نیز جایی برای نشستن نبود.

"آشفتگی" که یکبار اکرانش در سینما سیتی سنتر لغو شده بود، فیلم بعدی بود که روی پرده نمایش رفت و استقبال بسیار خوبی از این فیلم به عمل آمد. جیرانی که با فیلم "خفگی" نشان داد در تلاش است تا فرم جدیدی از فیلمسازی را به نمایش بگذارد "آشفتگی" را نیز در یک قالب و فرم جدید ساخته است.

آخرین ساخته جیرانی که روایتی از عشق و جنایت را به نمایش می‌گذارد از فیلم‌های پر مخاطب جشنواره است. روایت‌های مختلفی درباره این فیلم در میان مخاطبان و منتقدین وجود دارد، بسیاری معتقدند که "آشفتگی" سعی دارد متفاوت باشد اما بیش از متفاوت بودن این فیلم آشفته است و تکلیفش با خودش معلوم نیست.

"بنفشه آفریقایی" نیز امروز در سینما سیتی سنتر اکران شد. این فیلم که به نظر می‌آید فیلمی زنانه باشد و با بازی فاطمه معتمدآریا نتوانسته توجهات زیادی جلب کند؛ اما فیلمی است که صحنه‌های رنگ و لعاب دار زیادی دارد و لوکیشن‌ها سرسبز و زیبایی دارد. همچنین این فیلم تنها فیلمی است که ردی از هنرهای سنتی و صنایع دستی ایرانی در آن دیده می‌شود.

حضور رویا نونهالی در سیتی سنتر

رویا نونهالی بازیگر نام آشنای سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که بیشتر مردم او را با بازی در نقش ناتاشا در سریال "خواب و بیدار" می‌شناسند. نونهالی که در جشنواره فیلم فجر اصفهان فیلم "وقت رویا" به کارگردانی امیرحسین عنایتی را دارد برای اکران مردمی این فیلم به اصفهان سفر کرده و در سیتی‌ سنتر حاضر شده بود.

این بازیگر نام آشنا به همراه دیگر عوامل فیلم روی فرش قرمز حاضر شدند و با امضا کردن پوستر و گرفتن عکس یادگاری برای اکران این فیلم حاضر شدند. نونهالی که در روز تولد خود به اصفهان سفر کرده بود توسط چند تن از دوستداران خود غافلگیر شد. در حاشیه فرش قرمز طرفداران او با کیک به استقبال نونهالی رفتند و تولد وی را تبریک گفتند.

نونهالی در سیتی سنتر کار کردن در اصفهان را "بسیار خوب" عنوان کرد و عقیده داشت "شور، هیجانات و اتفاقات جشنواره فیلم فجر بسیار تعیین کننده است". وی همچنین دیدن فیلم‌ها در جشنواره را لذت بخش دانست اما اظهار کرد "به دلیل مشغله کاری اولین حضور من در جشنواره امسال در اصفهان اتفاق افتاد."

جشنواره فیلم فجر اصفهان از نیمه گذر کرد و در این شش روز میزبان بیش از ۱۲ هزار مخاطب در سه سالن بود. با توجه به استقبال بیشتر مردم در روزهای پایانی جشنواره انتظار می‌رود که سانس‌های ویژه و فوق‌العاده بیشتری در انتظار مخاطبان باشد.

کد خبر 367013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.