پیست دوومیدانی سالن خوراسگان قابل استفاده دوومیدانی‌کاران نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر بخش خصوصی برای تجهیز پیست دوومیدانی سالن خوراسگان ورود پیدا کرده بود، این سالن قابل استفاده دوومیدانی‌کاران بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی، در مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان اصفهان که دقایقی پیش در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: از عبدالرسول یزدی‌زاده که نزدیک به هشت سال با وجود تمام مشکلات، هیئت دو و میدانی استان را به شرایط کنونی رساندند، تشکر می‌کنم.

وی در خصوص سالن خوراسگان که قرار بود به هیئت دو و میدانی داده شود اما در حال حاضر در اختیار  هیئت اسکیت استان است، گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای استفاده دو و میدانی‌کاران در سالن سرپوشیده خوراسگان فراهم شود تا بتوانند در این مکان فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق قانون موظف هستیم سالن‌های ورزشی را به مزایده بگذاریم؛ اگر بخش خصوصی برای تأمین زیرساخت لازم رشته دو و میدانی و تهیه تارتان در این سالن ورود پیدا کند می‌توانیم به زودی سالن را در اختیار هیئت دو و میدانی بگذاریم در غیر این‌صورت باید صبر کرد تا در بودجه سال آینده ردیف اعتباری برای تجهیز پیست دو و میدانی سالن خوراسگان درنظر گرفت و سالن را برای استفاده دو و میدانی‌کاران آماده کرد.

کد خبر 366986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.