۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
آرامش اصل مهم در رانندگی

بسیاری از اوقات در خیابان‌های شهر مشاهده می‌کنیم که با سبزشدن چراغ راهنمایی و رانندگی، خودروهایی با فاصله زیاد از چهارراه با بوق‌زدن‌های مکرر تاکید بر عبور سریع رانندگان از مسیر را دارند، در حالی که داشتن آرامش در رانندگی یک اصل مهم است و تمرکز دیگران را بر هم نمی‌زند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- چهارشنبه ساعت۱۹- شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی در این لحظات مسیر مناسبی برای رسیدن به مقصد نیست چرا که حجم بالای خودروها ترافیک سنگینی را در این مسیسر به وجود آورده است.

بر اساس این گزارش، حجم ترافیک در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید اردستانی نیمه سنگین است، در خیابان کمال اسماعیل تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

تردد خودروها حدفاصل میدان قدس تا چهارراه ابن سینا به کُندی انجام می شود، در محدوده میدان قدس نیز همچون روزهای گذشته آشفتگی و بی‌نظمی تردد خودروها مشاهده می‌شود.

ترافیک حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود، در مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف هر لحظه بر حجم تردد خودروها افزوده می‌شود.

تردد خودروها در مسیرهای ورودی و خروجی خیابان بزرگمهر به آرامی در حال انجام است، اما در میدان احمدآباد مسیر حرکت به سمت خیابان‌های جی و بزرگمهر ترافیک سنگین است.

در خیابان سعادت آباد حدفاصل میدان آزادی تا چهارراه شیخ صدوق ترافیک نیمه سنگین است، روگذر خیابان امام خمینی(ره)  مسیر حرکت از سمت میدان استقلال به سمت زیرگذر بزرگراه شهید خرازی ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود.

ترافیک در محورهای حاشیه رودخانه به ویژه مسیر شرق به غرب بلوار آیینه‌خانه افزایش چشمگیری یافته و باعث قفل ترافیک در این مسیرها شده است.

کد خبر 366981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.