جشنواره فجر از دوربین هنرمندان

با مریلا و هانیه در مشهد و استقبال کم نظیر و پرشور از ایده اصلی. در ضمن من بعد از ۳۰ سال به مشهد رفتم و بالاخره طلبید.

آزیتا موگویی که امسال فیلم ایده اصلی را به عنوان کارگردان در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر دارد،  با انتشار عکسی از اکران این  فیلم در شهر مشهد،  در اینستاگرام خود نوشته است :

با مریلا و هانیه در مشهد و استقبال کم نظیر و پرشور از ایده اصلی.  در ضمن من بعد از ۳۰ سال به مشهد رفتم و بالاخره طلبید. 

بهاره رهنما نیز فیلمی از شهر مشهد و بارگاه امام رضا(ع) در اینستاگرامش پست کرده و اینگونه آورده است :

یک هدیه هایی به موقع میرسه ، یک هدیه هایی خیلی به دل میشینه ، یک هدیه هایی از آسمونه ، اونم وقتی یکی از بزرگترین آرتیست های این شهر که خیلی دوستش داری بی مقدمه برات میفرسته .

خدایا شکرت ، دلم نیومد حال خوب امشبمو باهاتون شریک نشم . خدای مهربون قسمت هممون کنه ، به زودی تو همین مسیر رو به همین حرم باشیم .

یا ضامن آهو ، بطلب این دل سرگشته و  شکسته.

معصومه کریمی ، بازیگر تلویزیون و تئاتر ، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

وقتی می خوام از در خونه  برم بیرون ، همیشه خودم رو به خدا میسپارم و میگم خدایا به امید تو. خدایا منو ، کار منو به هیچ کس به جز خودت حواله نده و اگر از بنده های خوبت کسی را سر راهم قرار میدی که کاری برام انجام بده یا گره ای به دستش باز بشه ، کمک کن یادم نره همه کارها به دست تو و به خواست تو انجام میشه . حال دلتون خوب باشه،  تنتون سلامت باشه و خیر و برکت زندگیتون همیشگی باشه. 

بهنوش بختیاری ، عکسی از خود در اکران فیلم شبی که ماه کامل شد در صفحه اختصاصی اش قرار داده و اینگونه توضیح داده است :

انقدر رنگ می پوشم تا مردم متوجه بشن که هر شخصی استایل و شخصیت خودش رو داره،  انقدر رنگ می‌پوشم که به همه بگم شادی از خود آدم شروع میشه، اینکه حالم از رنگ های تیره، قلب های تیره،  آدم های تیره به هم میخوره ، انقدر رنگ میپوشم و فحش میخورم تا ۱۰ سال دیگه همه بگن دمش گرم. به زمان خودش فهمید چی درسته . متاسفم برای هر کی که با رنگ مشکل داره،  برو خودتو درمان کن . . . بیچاره 

ساره بیات که امسال با فیلم سمفونی نهم در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور دارد، با پست کردن این ویدیو از مراسم فرش قرمز این فیلم در پردیس ملت در اینستاگرامش  آورده است:

امشب در کنار یارانم به تماشای  فیلم سمفونی نهم نشستم . سپاس از آقای هنرمند و خانم تقوایی و تک تک عزیزان برای خلق این اثر خاص و دیدنی . همگی بدرخشید چون همیشه. 

کد خبر 366964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.