افتتاح ۱۴ طرح کشاورزی و عمرانی در چادگان

چادگان- مدیر جهاد کشاورزی چادگان گفت: چهار واحد گلخانه‌ای در شهرستان با هزینه‌ای بالغ ‌بر ۱۹ میلیارد تومان افتتاح شد که با افتتاح این چهار طرح تعداد واحدهای گلخانه به ۷ واحد افزایش یافته است که این تعداد واحد گلخانه‌ای زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، بختیار حاجتی  امروز(چهارشنبه) در حاشیه افتتاح طرح‌های کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر چهار طرح گلخانه، هشت استخر ذخیره آب کشاوزی و یک باب کلینیک گیاه شناسی در شهرستان چادگان افتتاح و مورد بهره بردری  قرار گرفت.

وی گفت: چهار واحد گلخانه سبزیجات و صیفی‌جات در شهر چادگان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۴۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ ‌بر ۱۹ میلیارد تومان افتتاح شد، با افتتاح این چهار طرح تعداد طرح‌های گلخانه شهرستان به هفت واحد افزایش یافت.

مدیر جهاد کشاورزی چادگان تصریح کرد: برای استفاده بهینه از آب ۸ باب استخر کشاورزی در بخش مرکزی و چنار رود با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با اجرای این طرح ۱۲۰ هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت آبیاری مدرن قرار می گیرد.

وی افزود: تولیدات گلخانه‌ای شهرستان خیار، گوجه و فلفل است که علاوه بر تأمین نیاز منطقه به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود، واحدهای گلخانه‌ای شهرستان برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

حاجی گفت: برای شهرستان چادگان ۳۰ مجوز گلخانه صادر شده است، اکنون هفت گلخانه فعال و چهار گلخانه در حل راه اندازی است، برای ارائه تسهیلات گلخانه‌ای نسبت به ایجاد اشتغال جوانان همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، امروز همچنین جاده چادگان به شهر رزوه به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح شد.

کد خبر 366957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.