اصفهان میزبان مسابقات اسکواش «نشنال کلوز» بانوان

سومین دوره مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان با جایزه شش میلیون تومانی، از فردا (پنجشنبه) به مدت دو روز در آکادمی اسکواش شهیدنصر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین دوره مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از فردا –پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه- به مدت دو روز با حضور ۲۴ اسکواش‌باز از سراسر ایران در آکادمی اسکواش شهیدنصر اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقات نشنال کلوز، رقابتی داخلی با امتیاز جهانی است که در هر کشور در هر سال میلادی فقط یک‌بار در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان (PSA) هستند، امتیاز حضور در این مسابقات را نیز خواهند گرفت و اسکواش‌بازانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص خواهند داد.

جایزه این مسابقه شش میلیون تومان است که بین چهار نفر برتر تقسیم می‌شود؛ این رویداد که با جایزه شش میلیون تومانی در سایت انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان به ثبت رسیده است از مرحله یک هشتم نهایی با لباس مصوب تیم ملی به صورت زنده از پیج رسمی اینستاگرام فدراسیون اسکواش و هیئت اسکواش استان پخش می‌شود.

مسابقه نشنال کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز داخلی است که طی دو  سال گذشته نیز اصفهان به صورت متوالی میزبان این مسابقات در بخش بانوان بوده است.

کد خبر 366951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.